Archief Viva la China

FPM ProductBOT

Registered User
121_Lesli_VivalaChina_new_2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Viva la China[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]02121[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 5,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]52 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]24/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Batterij van 4 Chinese vulkanen die achter elkaar rode, groene, zilveren en crackling sterren spuiten.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 17/11/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Is dit nieuw of bestaand, als het bestaand is, heeft iemand deze wel eens gehad? Vind dit er echt kicke uitzien.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Is dit nieuw of bestaand, als het bestaand is, heeft iemand deze wel eens gehad? Vind dit er echt kicke uitzien.

Hij stond nog niet bij ons in de PD maar ik weet mij te herinneren dat ik dit product vorig jaar al voorbij hebt zien komen.
Of hij daadwerkelijk ook vorig jaar al in de winkel verkocht werd weet ik niet.

Ik heb twee films aan de startpost toegevoegd.
1 waarop je de fonteinen van veraf ziet en 1 waar je de fonteinen close up ziet.

SQUEAK!

Registered User
Ik had deze vorig jaar. Leuke fonteintjes, best een groot effect ook voor het formaat. Alleen de laatste fontein ontplofte bij mij, niet echt fijn met een hoop kinderen die stonden te kijken (gelukkig wel met vuurwerkbril :) ).

Bovenaan