Vimeo film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Hier kan men zijn filmpjes laten zien, die gevonden zijn op Vimeo.
De bedoeling is uiteraard om alleen vuurwerk te laten zien en dit algemeen in deze thread te laten zien.
Filmpjes die met vandalisme of Professioneel vuurwerk (gebruikt door partikulier)te maken hebben, zullen direct verwijderd worden! Met gevolg dat de persoon direkt een waarschuwing krijgt via de pm!
Om een direkte link te plaatsen, kan men deze code gebruiken:

[vv*]url[/vv] zonder sterretje uiteraard.
Je moet alleen het stukje url gebruiken wat na het = teken staat"dit bestaat meestal uit cijfers en letters" en dit plaatsen tussen de code.
vv.jpg

(waar nu url staat) je krijgt dan direkt het scherm te zien, wat je hieronder ziet

Mochten er links zijn die niet meer werken, zullen wij die verwijderen
Ook vragen wij om goed op te letten, of het betreffende filmpje al geplaatst is en eventueel
de betreffende info over het filmpje/vuurwerk te plaatsen.
Veel plezier met zoeken en plaatsen.

Met dank aan Jordi voor de screenshot!

Poziloc

FPM Hangouderen
De kwaliteit van Vimeo vind ik stukken beter dan Youtube! Ik raad het dan ook iedereen aan, om hier z'n film matriaal up te loaden!

Patrick

Registered User

:cheesy: Alleen jammer dat HD via deze embedded manier niet ondersteunt wordt :sad2:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Jim, je moet alleen de cijfers van de film tussen de code zetten. Ik heb hem aangepast.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zooow lekker 10 minuten lang naar de finales van de castillo's kijken uit 2005/2006

KoenL

Registered User
Ik heb hem niet zelf gevonden, maar Dieter wijst me net op deze film. Een show van Azuma Fireworks uit Nieuwegein in Nagasaki (Japan). De lasers vind ik er niet echt bij passen, maar het is leuk om te zien hoe een Nederlands bedrijf daar zijn show neer zet.

Beschrijving door Dieter:
Deze spectaculaire symfonische vuurwerkshow werd verzorgd door azuma fireworks uit Nieuwegein. De choreografie van de show is gebaseerd op een vuurwerk reis langs de 4 continenten: Noord Amerika - Europa - Azië en Zuid Amerika. De vuurwerkeffecten geven het karakter van het betreffend continent weer. De gebruikte effecten: kogel/cyl- shells 3”-4”-5”-6”-8”-10”-12”. romeinse kaarsen, cyl-kogel raket zink, mortierboxen/ single-shots.
De vuurwerkshow werd ondersteund met laser – en lichteffecten. De wervelende finale is cumulus van groot kaliber tot 12 inch (effectshells met veel pistil in glitter en coco) met als climax de 12-inch kamuro’s en titanium bommen.

RNBakker

Registered User
Donderdag 9 april zijn we (Chris30, Kevin, Tycho, Julian en ik) naar Kortrijk geweest om daar een vuurwerk met muziek te bekijken dat geschoten werd door vuurwerker Kris Degrijse. De show begon met getimede fonteintjes en dat leek een leuke start naar een goede elektrisch geschoten show. Maar het bleek een ‘gewone’ show te zijn.
Het lage vuurwerk stond opgesteld op de brug tussen de twee Broeltorens, de twee, drie en vier inch shells stonden iets verderop langs het water.
De film is donkerder dan de bedoeling is. Heb dezelfde instellingen gebruik als in Valencia, maar daar zijn de kleuren toch feller.

Bekijk de show en laat eens weten wat jullie van de show vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan