Vierpolders

blazuhhh

Registered User
Jazekers. We gaan hier ook even kijken aan gezien het toch maar 10 minuutjes rijden is.
Ik neem aan dat er met het Sportpark Vierpolders gewoon de voetbalvereniging wordt bedoeld?

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ja als je vierpolders inrijd kom je inderdaad bij de sportvelden en daar is sávonds ook het vuurwerk.
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er ook.
Voor is het een kwartiertje rijden.

op de foto hieronder is goed te zien , waar de sportvelden zich bevinden.
eigenlijk ken je het niet missen in een dorpje.

Sportcomplex Coosenhoek
Coosenhoekstraat 26a
3237 AE Vierpolders

plattegrond%204polders.jpg

Monsterking

Registered User
Jazekers. We gaan hier ook even kijken aan gezien het toch maar 10 minuutjes rijden is.
Ik neem aan dat er met het Sportpark Vierpolders gewoon de voetbalvereniging wordt bedoeld?

Ja voor jou is het lekker dichtbij zie ik als het klopt waar je vandaan ben.
Morgen ben ik hier ook aanwezig met Vincent het is alweer een week geleden dus heb alweer zin in een showtje :cheesy:
Hier zal ik morgen ook weer foto's maken met de Canon 400D van Vincent en dit keer ook met afstandsbediening! :bigsmile:

Dennis010

Registered User
wij zijn er ook weer :nuts:
(mn maat dtmalive is er ook bij)
kleine emmerich reunie, zonder de regen hoop ik

Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Vanavond ga ik hier heen samen met Sander-93, bij vierpolders heb ik afgesproken met Vinnie en hij is met zijn buurman.

Ik ga hier vanavond fotograferen dus mijn foto's zullen morgen denk ik online komen!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanmiddag ben ik rond 17.00uur even met freaky Xander bij de opbouw wezen kijken in Vierpolders.
maar ..... Ze waren er nog niet !!!
de sportvelden waren leeg, de hekken waren al wel klaar gezet.
Maar geen vuurwerk bussie te bekennen !!!

4polders.JPG

4polders_2_.JPG

4polders_1_.JPG

4polder_3_.JPG

Monsterking

Registered User
Haha inderdaad, nou over 40 minuten ga ik vertrekken om om 21.30 bij een metrostation te staan vanaf daar met auto en dan hooop ik er 10 uur te zijn maar ik betwijfel ik dat wel haal :O

blazuhhh

Registered User
Het ziet er in ieder geval uit dat het droog blijft en er staat ook vrijwel geen wind hier.
Dus eerst ff voetbal afkijken en dan gaan we ook die richting op.
Gaan de feestgangers nog op een bepaalde plek staan?

sisser

Registered User
Er waren aardig wat freaks op afgekomen en het gas zat er flink op bij dit 15 min. durend consumenten showtje.

blazuhhh

Registered User
Zooodan:bigsmile: Dat was zeg maaruhhh... vol gas blazuhhhhh:nuts: hahaha

Heerlijk showtje en je stond er lekker dicht op :smile:
Sommige effecten reikten net boven onze hoofden. De show was lekker
vol met verschillende effecten. Wel een redelijk hoop crackling maar dat boeit niets als je er zo dicht op staat :smile:. Alleen toen de letters ontstoken werden zagen we tijdelijk even geen aars meer door de rookontwikkeling.
Verder was finale ook goed vol en lekker breed. :amuse:

Er waren een aantal freaks gekomen die de gehele show hebben gefilmd
dus ik zou daar even op wachten en dan kunnen jullie ook meegenieten:smile:

Laterspaters

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond naar Vierpolders geweest.
Vond het jammer dat de kerel van van wagenvoort de vuurwerkfreaks in een nagatief beeld bracht bij de organisator !!
Maar na ons gesprek met de organisator begreep deze beste man ons wel.

Maar nu over de show zelf, Het was een leuk rap geschoten consumenten showtje. alleen om dat er geen wind stond en het vochtig buiten was , bleef de rook hangen. jammer maar niks aan te doen.

Hier onder vast wat van mijn foto's , de rest komt zondag middag.

4polders1.JPG

4polders_3_.JPG

4polders_2_1.JPG

4polders_1_1.JPG

Monsterking

Registered User
Was een leuke show waar flink doorgeschoten werd.
Ik was met Vincent even vragen of we het terrein op mochten om foto's te maken en hij gaf inderdaad een negatieve indruk. Om half 9 vroeg ik mijn opa even of die me naar spijkenisse wou brengen met de auto en vanaf daar werd ik opgehaald door Vincent en ging ik nog even mee naar zijn huis waar er al 2 waren en nog iemand aankwam vlak voor we weggingen. Na de show was ik helaas wel heel vlug weg, ik wou op zijn minst nog even normaal gedag zeggen maargoed maak niet uit. Er waren veel freaks ik heb er niet echt veel gesproken maar was dan ook behoorlijk moe en heb hele tijd met sander en later ook met Vincent en Detmer staan praten dus was wel even gezellig gister.

@ Vincent je foto's vind ik toch behoorlijk gaaf gevonden zo met die mensen en vooral op de 2 foto vind ik het rook wel gaaf.

Btw, mijn foto's komen nog ik heb weer met de canon 400D van Vincent gefotografeerd.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
er waren aardig wat freaks aanwezig. de bekenden een handje gegeven, en ons netjes voorgesteld aan de voor ons nieuwe gezichten. (vinnie, son-t, sander,the pyromaniac) leuk om al die camera's op een rijtje te zien.
we waren wat aan de late kant, dus de show begon al na een minuut of 5.
en wat een showtje zeg: een kwartier lang volle bak gas erop, en een goed gevulde lucht!! HEERLIJK :nuts::nuts:
conclusie: lekker rap showtje, en zeker de moeite waard.
ik ben benieuwd naar de diverse filmpjes die er gemaakt zijn, kan ik nog een keer genieten.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier nog een aantal van mijn foto's
op de laatste foto is goed te zien, wat er voor rook ontwikkeling was tijdens de finale.

4polders2.JPG

4polders2_1_.JPG

4polders2_2_.JPG

4polders2_3_.JPG

4polders2_4_.JPG

4polders2_5_.JPG

4polders2_6_.JPG

4polders2_7_.JPG

4polders2_8_.JPG

4polders2_9_.JPG

dtmalive

Registered User
Zoals hiervoor al gezegt een aggressief showtje waarin weinig tot geen rust te bekennen was.
Leuke effecten met af en toe flinke klappers (mede door de korte afstand).
Inderdaad jammer van de rook die bleef hangen maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.

Kom maar op met die filmpjes!!!!

Als Hoogvliet ook van dit kaliber is rij ik weer met een big smile naar huis.

Bovenaan