• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

SHOW Vianen 15-10-22

Vianen 15-10-22
Geplaatst Door Firewebs
Vianen
woensdag, 12 oktober, 2022 - 21:30
Tot: woensdag, 12 oktober, 2022 - 22:30
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)
Categories

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums
Dit was zeker een goede show, waar DFP goed gebruik maakt van kwaliteitproducten. Het is natuurlijk consumentenvuurwerk + T2 maar als je kwaliteit kiest dan kan je er echt nog wel een indrukwekkend showtje van maken. Zo werden er Spaanse singleshots en bodenblitzen tot 50 gram ( groundsalutes ) gebruikt en een aantal goede toppers van de Nederlandse consumentenmarkt. Je stond er ook redelijk dicht op dus dat maakt de ervaring ook een stuk beter natuurlijk. Voor mij voor herhaling vatbaar ieder geval.

Ik lees bij de "buren" dat er nieuwe Wolff compound (s) geschoten gaan worden... :-) nog meer liefhebbers die kant uit? Mits goed weer zal ik filmen.

Denk er ook dit jaar weer bij te zijn om te fotograferen/filmen. Heb afgelopen maand wel een leuke nieuwe positie gevonden om te gaan staan dus hopelijk is dat een goede keuze.

Zoals ik al paar maanden geleden zei, voor herhaling vatbaar dus ik ben er zaterdag ook weer bij :D

Met de show van Zierikzee in m'n hoofd van tijdje geleden die op deze show van vorig jaar leek, heb ik er weer helemaal zin in.

Back
Bovenaan