SHOW Vianen 14-10-23

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima show gezien.
Veel oude bekenden gezien en gesproken, het leek wel een meeting.
Prima show, lekker van genoten.

The Cigarman

Moderator
Medewerker

MasterBsc

Registered User
Ondertussen is deze show een traditie geworden en bij DFP verwacht je altijd wel creativiteit / shapes / kwaliteiteproducten en een lekkere finale. Dat was vanavond ook weer het geval! Helaas net te laat met filmen maar de rest staat er gelukkig wel op. Ik herkende weer wat goede producten van Argento + Magnum/Broekhoff en ik dacht tijdens de show de nieuwe compound Big Box 1.2" te herkennen ( ook onder andere labels te koop zoals de 1.2" Temptation Willow geloof ik ). Erg prachtige box met mooi goud, leuke afwisseling en goede tails. Je zag wat aspecten dat het hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek kwam als de Kingstown Hangover. Hij is niet zo dik als het sample filmpje ( als het 'm is uiteraard ), er stond weinig wind dus daar kan niks over gezegd worden. Maar los van dat is het gewoon een mooie box, een goede toevoeging aan het assortiment. Zo nog een paar toppers maar ik laat het benoemen van de producten wel over aan Bob als hij daar behoefte aan heeft.

Je merkte trouwens wel duidelijk het verschil tussen 1.4G/kooiloze producten en de 1.3G/gekooide producten, al was het niet geplof ofzo maar je merkt wel gewoon verschil in kracht. De finale was ook weer top, salutes deden het goed en de bodenblitzen waren ook weer een goede toevoeging. Hopelijk voor ons en DFP kan deze show nog jaren geschoten. Blijft een leuke gelegenheid om wat liefhebbers te zien en tegelijk een leuke show te ervaren. Door de drukte sommige liefhebbers niet gezien en sommige liefhebbers wat kort gesproken, maar ondanks dat was het weer gezellig! Bedankt DFP voor de leuke show.

Laatst bewerkt:
Bovenaan