verschil zink 901 en 902

master_x

Registered User
hallo allemaal,

ik hoorde van de week dat de zink 902 geen staart meer heeft en heb daarop een mail naar zink gestuurd met de vraag of dat zo is en wat nu nog het verschil is tussen de 901 en 902.
dit is het antwoord wat ik kreeg;

"Sehr geerther Herr .......

ja das ist korrekt.

Die 902 hat einen grellen silbernen Titanblitzknall, die 901 hat nur einen einfachen Blitzknall.

Mit freundlichen grussen

Arne v. boetticher"

dus: de 902 geen staart meer, maar nog steeds met titanblitzknall,
de 901 alleen blitzknall (niks veranderd)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
hallo allemaal,

ik hoorde van de week dat de zink 902 geen staart meer heeft en heb daarop een mail naar zink gestuurd met de vraag of dat zo is en wat nu nog het verschil is tussen de 901 en 902.
dit is het antwoord wat ik kreeg;

"Sehr geerther Herr .......

ja das ist korrekt.

Die 902 hat einen grellen silbernen Titanblitzknall, die 901 hat nur einen einfachen Blitzknall.

Mit freundlichen grussen

Arne v. boetticher"

dus: de 902 geen staart meer, maar nog steeds met titanblitzknall,
de 901 alleen blitzknall (niks veranderd)

dat is jammer, vond de staart altijd wel wat hebben. er zijn niet zoveel knalpijlen met een dikke staart.

is er ook nog een reden bekend waarom dit gedaan is?

Tony

Administrator
Medewerker
Hmmm dat zijn klachten waar ik me wel wat bij voor kan stellen. Ik heb de zink pijlen weleens omhoog zien gaan en ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal vertrouwd. Vergeleken met de weco pijlen gaan ze behoorlijk laag. Maar of dat aan de staart ligt weet ik niet.

mvd

Registered User
Dit is niet iets wat van de afgelopen weken/dagen is..
vorig jaar heb ik al 902 pijlen in me handen gehad waar geen staart meer bij zat. Op verschillende andere forum's stonden hier vorig jaar al topic's over.

master_x

Registered User
Dit is niet iets wat van de afgelopen weken/dagen is..
vorig jaar heb ik al 902 pijlen in me handen gehad waar geen staart meer bij zat. Op verschillende andere forum's stonden hier vorig jaar al topic's over.

de reden waarom weet ik niet.

voor mij was dit nieuw, vandaar dat ik het gepost heb.

fexZy

Registered User
aan de ene kant vind ik het toch wel erg jammer dat de staart word weggehaalt,het heeft toch iets unieks. maar zonder is ook mooi! dan zien andere mensen hem nergens en dan een dikke titanium boeket!:cool:

sharkyboy

Registered User
ja inderdaad zonder staart is die ook mooi.
Ik heb er nu een stuk of 6 de lucht in zien gaan en het is toch iets bijzonders.

Dit jaar ga ik zelf ook voor de 902 en HOOP dat ik dan nog oude kan krijgen

Mvg sharkyboy

Laatst bewerkt door een moderator:

kaasrand

Registered User
De oude 902 is nu al beste moeilijk aan te komen heb ik het gevoel, maar de nieuwe zonder staart is ook goed te doen hoor ;).
En zoveel kost hij niet meer als de 901

Bovenaan