Jack: Jij ben toch ook een keer op bezoek geweest in hun fabriek? Dit moet voor jou extra hard aankomen lijkt me zo.
Ik ben een aantal keren op bezoek geweest ja. Laatste keer was vorig jaar nog in Oktober. En een paar weken terug hebben we nog samen met zaragozana een show gebouwd in Polen. Ja het komt hard binnen zo iets. Ik heb er zeer slecht van geslapen vannacht. Gelukkig wel gehoord gisteren en vandaag dat mensen zoals Miguel, Jesus en Raphael ongedeerd zijn. Neemt niet weg dat het beslist niks afdoet aan de ernst van deze tragiek.
Gisteren tijdens de voorbereidingen voor Dragon (as weekend in Hannover) die we nu gezamenlijk doen met DBK weer in Duitsland was de stemming dan ook aardig in Mineur. Dragon had eigenlijk in Spanje bij Zaragozana willen voorbereiden maar dit kon niet. Ik hoef je niet te vertellen dat nu dit niet door kon gaan dit voor een hele rare situatie heeft gezorgd gisteren.
Overigens zal de show aanstaande zaterdag van Dragon (Filipijnen) in Hannover worden opgedragen aan Zaragozana. Er zitten heel veel producten in van Zaragozana.