Verlanglijstje van Shadow13

tha-pyromaniac

Registered User
Leuk lijstje!
Alleen als je een Evuco dealer in de buurt hebt, zou ik de Screaming girls mee nemen i.p.v. de Swiegermutterpijlen (maar goed dat is mijn mening).

shadow13

Registered User
Ik heb ze al vervangen.Bedankt voor de tip.Ik hoorde vanavond al meer mensen over deze pijlen en er zit een dealer op amper 5km:nuts:

gietjo

Registered User
evuco bestaad niet meer. heb gelezen dan dit GBV word, en pas in 2010 gaat gebeuren. dus je zal denk ik een andere optie moeten nemen/zoeken

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
De spullen van Evuco worden dit jaar onder de paraplu van GBV nog gewoon verkocht. Volgend jaar wordt er pas geselecteerd welke producten GBV gaat opnemen in hun collectie.

shadow13

Registered User
Ik ben vanmiddag even langs dat tuincentrum gereden en inderdaad hebben ze geen evuco dit jaar.Deze zou over de kop zijn,worden overgenomen of een doorstart maken.
Helaas dus geen screaming girls pijlen hier verkrijgbaar.:cry:
Het tuincentrum is overgestapt op cafferata.

boozebelly

Registered User
Dat is balen Shadow.
Ik zit met hetzelfde probleem, kan de Screaming Girls ook nergens meer krijgen.
Die Schwiegermutters :)weird:) van Zena zijn eventueel goede vervangers, maar persoonlijk vind ik die te duur. Bovendien heb ik het idee dat ze ook verre van stabiel zijn.
Ik ga nu qua fluitpijlen voor de Cruise Rockets van Wolff en de Whistling Thunder pijlen van Rubro. Welliswaar niet zo'n langdurige fluit als de Screaming girls, maar wel prima fluitpijlen voor een prima prijsje.

Als de Screaming Girls maar niet voorgoed verdwijnen :worried:

shadow13

Registered User
Dat is balen Shadow.
Ik zit met hetzelfde probleem, kan de Screaming Girls ook nergens meer krijgen.
Die Schwiegermutters :)weird:) van Zena zijn eventueel goede vervangers, maar persoonlijk vind ik die te duur. Bovendien heb ik het idee dat ze ook verre van stabiel zijn.
Ik ga nu qua fluitpijlen voor de Cruise Rockets van Wolff en de Whistling Thunder pijlen van Rubro. Welliswaar niet zo'n langdurige fluit als de Screaming girls, maar wel prima fluitpijlen voor een prima prijsje.

Als de Screaming Girls maar niet voorgoed verdwijnen :worried:

Aangezien Evuco is overgenomen door GBV zou je daar misschien via een proline dealer aan kunnen komen.Ik heb die vraag zojuist weggelegd bij Ano vuurwerk en die gaan het vragen bij GBV en mij dan terugbellen.Ik wacht af en laat het wel weten als het lukt:toung:

i.l.i

Registered User
Goed alternatief zijn de Cruise Rockets van Wolf vuurwerk!

Over Evuco: Dat kan men verkopen onder de paraplu van GBV, volgend jaar gaan ze kijken welke er in Proline etc komen. Ik moet wel bekennen dat er forse prijstijgingen bij de Evuco producten zitten, die onder GBV worden verkocht.

Alleen dealers die ze nog over hebben, kunnen ze goedkoop verkopen.

tha-pyromaniac

Registered User
Ik zal ook eens even nalopen of de Evuco dealer bij mij in de buurt naar GBV is gegaan; en of ze natuurlijk die pijlen nog verkopen.
Bedankt voor de tip allemaal!

shadow13

Registered User
Nou inmiddels is mijn lijstje definitief geworden,nadat hij nog een aantal keer is gewijzigd.(amazed)
Gelukkig blijken de screaming girl pijlen toch leverbaar te zijn al is het een eind weg.
Tevens wat bonfireworks cakes op de lijst geplaatst die erg goed waren bij de demo in Rijswijk.Na deze demo besloten toch de Extreme Salute weer terug erop te plaatsen en de Silver Salute op te hogen naar een half karton:laugh:(Wat een knalcake):love:

Verder heb ik nog ghost kings en megashocks besteld,maar die staan niet in de database.
Ik denk dat ik hiermee oud & nieuw wel mee door moet kunnen komen:toung:

Jean Cross

Registered User
Nice.!

De Silver Salute wordt een grote hit ben ik bang, haha.

Heb er nu 6 bestelt, maar ben bang dat ik vlak voor het sluiten van de onlinevoorverkoop ik er nog een paar in zal slaan :laugh:

De Ghost Kings heb ik ook bestelt, ben benieuwd.!

shadow13

Registered User
He He He Ik hoop dat Tony inderdaad een grapje maakte over een mogelijk tekort aan die silver salutes. Het zal onder de freaks zeker een hardloper zijn en terecht:nuts: Ik lont er als finale 2 keer 3 stuks door en ik ben ervan overtuigd dat dat hier in de straat heel wat geweld gaat opleveren:laugh:

Maar volgens mij wordt het bij jou Jean Cross ook lekker genieten:nuts::blink:
Nog 20 dagen wachten voor het los mag gaan:love:

shadow13

Registered User
Zo het werd weer eens tijd voor een update van mijn lijstje. De big fantasy van Bonfireworks heb ik ook nog,maar die kan ik niet toevoegen aan mijn lijstje. Best kans dat er nog wel wat losse impuls aankopen bijkomen als ik in de winkels ben.
Verlanglijstje

Bovenaan