Verlanglijstje Dahustla

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Verlanglijstje

Fraaie lijst Dahustle. Grootste deel van jouw budget tot nu toe gaat op aan cakeboxen en de King Cobra.
Maar het zijn wel de mooisten in hun soort.

AWG

Registered User

spektakel lijstje heb je.

dat wordt me wat zeg heel de straat klappen erna.:hehe!:

ThunderBall

Registered User

Dat ziet er goed uit, 10x Killer Instinct & 10x Silver Salute & 10x Secret Salute :hehe!:, daar kan je een mooi project mee maken.

Dahustla

Registered User

Lijstje is aangepast!

Wil er nog graag 2x de Double Fury + 2x de Tripple Freestyle Madness van VWT eraan toevoegen, maar die staan niet in de database.

Met een flinke korting, zal dit wel genoeg zijn zo :)

Dahustla

Registered User

Ik heb btw een aardige finale in gedachten die eerst ingezet word door de King cobra, dan de killer instinct, dan delicious thunder en afsluiten met Secret salute + hoogmoed.

Reden dat ik veel cakeboxen heb, omdat ik het makkelijk vind. Geen zin om ellenlang blokjes te gaan zitten preparen etc..

tristen

Registered User

Fantastische lijst! Mooie blokken, die King Cobra's zijn ook niet mis! Niks op aan te merken. Je gaat in ieder geval genieten met oud en nieuw!:hehe!:

Koetje

Registered User

Hele dikke lijst, wat een hoeveelheid!

Is het niet toffer om de King Cobra na de Killer Instinct te doen? (meer geluid richting knal finale..?)

Dahustla

Registered User

Hele dikke lijst, wat een hoeveelheid!

Is het niet toffer om de King Cobra na de Killer Instinct te doen? (meer geluid richting knal finale..?)

Eigenlijk nog geen idee.. Maar zou idd wel kunnen.

heb zoiets in gedachten:

Starten met:

1. Killer instinct
2. King Cobra
3. Zen Spinning tail
4. Secret Salvo
5. New moon met Secret Salute
6. Cafferata mines in stepper functie
7. Silver salute
8. Fuego's
9. Sluitstuk met hoogmoedjes.

Laatst bewerkt:

Dahustla

Registered User

Edit... Lijstje weer aangepast. Zie nu dat de vuurwerkvisie dingen in de database staan. Lijst is nu aardig compleet :)

Door slim inkopen en hoge kortingen gaat bijna de helft van het bedrag af :) De prijzen kloppen niet echt

passion fruit

Registered User
Ook weer een prachtige lijst om jaloers op te worden bro. De nieuwe toppers hebben ook een plekje gevonden in jouw collectie zie ik:
Big Momma, Golden Power, New Moon en King Cobra. Ga je dit alles ook filmen? Ik hoop het wel want lijkt me supergaaf om de 10 King Cobra's de lucht in te zien gaan.
Veel plezier met afsteken straks!

painkiller

Registered User
Ik zou eens naar een alternatief kijken voor de silver salute. Op de freakdag was de kwaliteit erg wisselend, ik durf ze niet te kopen dit jaar.
Misschien is de thunderstruck van Hardix een optie?

Dahustla

Registered User
@painkiller.. Ik heb steevast de silver salutetjes ertussen zitten. Zijn mij nog nooit tegengevallen!

@passion Fruit. Ik probeer ieder jaar iemand te laten filmen, maar dat mislukt altijd. Ikzelf ben te druk bezig om het zelf te filmen. Dit jaar gaan we weer een poging wagen.

passion fruit

Registered User
Oeh, laten we dan hopen dat het dit jaar wel lukt want dan kunnen de mede FPM-ers lekker meegenieten van al dat moois dat jij af gaat steken.
Dat jij niet aan filmen toe komt snap ik want dat geldt volgens mij voor alle FPM-ers hier; we zijn om 0:00 allemaal veel te druk bezig met stoken.

Bovenaan