Verandering in FPM Crew!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals in elke familie of vriendengroep komt er een moment dat het niet meer is zoals het geweest is. Zo ook bij Freakpyromaniacs. Waar we jaren goed met elkaar hebben kunnen opschieten en veel plezier hebben beleefd is het nu tijd om ons eigen weg te gaan.

De Crewmembers die niet meer aan deze website zullen mee werken zijn Donald (Poziloc) en Vinnie (Vincent).

Ik zal de goede herinneringen en momenten nooit vergeten. Bedankt daarvoor!

Toon

Mr_Mascleta

Registered User
Is dit een formele benadering of is er meer aan de hand vraag ik me dan af? Het is in mijn beleving wel heel voorzichtig omschreven in 2 regels. Ik vind het een onduidelijke boodschap die bij mij althans redelijk veel vragen oproepen? Ik denk ook niet dat het zo kan zijn dat het 1-2-3 afgelopen is?
Donald en Vincent namens mij persoon wil ik jullie bedanken voor de enorme grote inzet die jullie al die jaren hebben ingebracht. Het materiaal was bij momenten van grote waarde. De enthousiasme die jullie voor de website hadden was eveneens van grote waarde, jammer dat het er niet meer zal zijn. Ik wens jullie veel succes in alles wat je gaat doen.

Freddy

Registered User
Aan Vinnie en Pozolic: Bedankt voor jullie inzet en tijd die jullie hebben gestoken in site!
Geniet van je tijd die je nu over hebt!! en blijf gezellig mee kletsen met ons hier!!

mmikee

Registered User
het is jammer dat dit besluit genomen is, ik zelf had bij deze personen altijd een goed gevoel!
vincent was voor mij de geen die altijd open stond voor een sociaal gesprek,of het nu om een vraag ging over vuurwerk of het dagelijkse leven er was altijd wel wat om over te lullen.
ik hoop dan ook dat jullie lekker gaan genieten van of het vuurwerk zonder camera,of andere prachtige dingen die er nog wel te doen zijn ,ik kan me dan ook niet voorstellen dat je zomaar de stok in het hoenderhok gooit en niks meer met de diverse shows in het land of buitenland te maken zullen hebben.
ik hoop dan ook dat ik jullie vast en zeker nog op diverse shows in de toekomst tegen te komen om dan doodgewoon te praten over koetjes en kalfjes.
bedankt voor alle inzet en prachtige beelden en topics alzijnde de calender.
van mij in ieder geval een geweldige tijdt en het gaat jullie goed.

een fallasganger mmikee http://www.fallasvalencia.nl

remio

Registered User
hmmmmm, zie met de laatste veranderingen het somber in eerlijk gezegd voor de site.....

desalnietemin poz en vin heel erg bedankt voor de inzet voor de site en spreek jullie vast wel weer op 1 of andere show!!

greetzzzz

Tony

Administrator
Medewerker
Is dit een formele benadering of is er meer aan de hand vraag ik me dan af? Het is in mijn beleving wel heel voorzichtig omschreven in 2 regels. Ik vind het een onduidelijke boodschap die bij mij althans redelijk veel vragen oproepen? Ik denk ook niet dat het zo kan zijn dat het 1-2-3 afgelopen is?
Donald en Vincent namens mij persoon wil ik jullie bedanken voor de enorme grote inzet die jullie al die jaren hebben ingebracht. Het materiaal was bij momenten van grote waarde. De enthousiasme die jullie voor de website hadden was eveneens van grote waarde, jammer dat het er niet meer zal zijn. Ik wens jullie veel succes in alles wat je gaat doen.

Onduidelijk lijkt het mij in ieder geval niet!
Het is zoals het er staat. Het werkt niet meer met elkaar en dan houd het op een gegeven moment op. Gebeurd helaas vaker in het leven.

Tony

Administrator
Medewerker
het is jammer dat dit besluit genomen is, ik zelf had bij deze personen altijd een goed gevoel!
vincent was voor mij de geen die altijd open stond voor een sociaal gesprek,of het nu om een vraag ging over vuurwerk of het dagelijkse leven er was altijd wel wat om over te lullen.
ik hoop dan ook dat jullie lekker gaan genieten van of het vuurwerk zonder camera,of andere prachtige dingen die er nog wel te doen zijn ,ik kan me dan ook niet voorstellen dat je zomaar de stok in het hoenderhok gooit en niks meer met de diverse shows in het land of buitenland te maken zullen hebben.
ik hoop dan ook dat ik jullie vast en zeker nog op diverse shows in de toekomst tegen te komen om dan doodgewoon te praten over koetjes en kalfjes.
bedankt voor alle inzet en prachtige beelden en topics alzijnde de calender.
van mij in ieder geval een geweldige tijdt en het gaat jullie goed.

een fallasganger mmikee http://www.fallasvalencia.nl

Dat ze niet meer deel uit maken van de FPM crew houd niet in dat ze geen vuurwerken meer bezoeken of daarvan beeldmateriaal maken. Niemand zegt dat ze met hun hobby stoppen alleen onze samenwerking is niet meer.

Mr_Mascleta

Registered User
Onduidelijk lijkt het mij in ieder geval niet!
Het is zoals het er staat. Het werkt niet meer met elkaar en dan houd het op een gegeven moment op. Gebeurd helaas vaker in het leven.

Nou ik ben hier niet om enige discussie uit te lokken hoor Toon, maar neem nu deze 3 zinnen, in mijn beleving kan het niet zo zijn dat na al die jaren vreugd het wordt afgedaan in deze naar mijn mening in deze niet veel zeggende zinnen. De homogene eenheid die er altijd was, en het plezier bij jullie, althans zo zag het er uit aan de buitenkant, vind ik persoonlijk het te somber omschreven. Het mocht vind ik persoonlijk wel meer in de belonende sfeer en meer persoonlijk naar de mannen toe worden beschreven.
Anyway het is een besluitvorming waarover ik van deze afstand niets kan zeggen, maar wel een mening heb.

mmikee

Registered User
Dat ze niet meer deel uit maken van de FPM crew houd niet in dat ze geen vuurwerken meer bezoeken of daarvan beeldmateriaal maken. Niemand zegt dat ze met hun hobby stoppen alleen onze samenwerking is niet meer.

het is alleen al mooi om te horen dat zij de de shows waarschijnlijk wel blijven bezoeken,en dat het deels hun hobby was kan ik me goed voorstellen,anders had je het nooit zo lang volgehouden.:blink1:
wat ik alleen vreemd vind is dat ik net vorige week heb gelezen dat jij meer op de achtergrond zal blijven maar nu niet meer de kracht kan bijzetten om deze site voor een 100 % te runnen,en nu ineens nog koud nog geen week later,weer 2 mensen de site zien verlaten.
het zal de meeste dan ook niet ontgaan zijn dat er waarschijnlijk meer aan de hand is dan de meeste zullen denken.
ik kan best begrijpen dat ik of andere de omstandigheden die plaatsvinden niet hoeven te weten,maar het zou toch jammer zijn dat het voor de website wel eens de verkeerde keus kon zijn,en dat vele van hun hieruit hun eigen conclusies trekken.
met relatie`s is het vaak moeilijker om bij elkaar te blijven ,dan uit elkaar te gaan!!
ik hoop voor jou en je site dat alles weer op de pootjes terrecht komt,ik constateer dan ook dat de voorpagina wel is vernieuwd maar andere knoppen zoals links en shop niet meer werken!!

groeten mike:confused:

Mr_Mascleta

Registered User
Nou Toon in ieder geval bedankt voor je reactie. Maar het is voor mij niet duidelijk Toon, wat je nu precies bedoelt? De ins en outs zullen nooit bekend worden. Ik vind wel dat er in jouw verhaal behoorlijk wat boosheid zit. Het is jammer dat het zo heb moeten lopen en dat er op deze manier van elkaar afscheid wordt genomen.
Is het niet verstandig aan de vele members tekst en uitleg te geven en de werkelijke reden te noemen zodat er vele vragen weg blijven vanuit de bezoekers? Het is maar een idee? Ik zal het oook moeten respecteren indien dit niet gebeurt.

gandalf

Registered User
Jongens van mijn kant af, welgemeend respect en ik wens eenieder het allerbeste toe!
Groeten van gandalf!

kruitsnuiver

Registered User
Vincent en Donald, enorm bedankt voor jullie bijdragen de afgelopen jaren. We hebben er met z'n allen van genoten.

Spreken elkaar vast en zeker nog bij shows
:smile:

Tony

Administrator
Medewerker
Nou Toon in ieder geval bedankt voor je reactie. Maar het is voor mij niet duidelijk Toon, wat je nu precies bedoelt? De ins en outs zullen nooit bekend worden. Ik vind wel dat er in jouw verhaal behoorlijk wat boosheid zit. Het is jammer dat het zo heb moeten lopen en dat er op deze manier van elkaar afscheid wordt genomen.
Is het niet verstandig aan de vele members tekst en uitleg te geven en de werkelijke reden te noemen zodat er vele vragen weg blijven vanuit de bezoekers? Het is maar een idee? Ik zal het oook moeten respecteren indien dit niet gebeurt.

Oke, ik probeer het nog een keer. Ik snap dat het voor jullie vreemd is omdat jullie dit soort dingen niet zien aankomen omdat zoals dat gaat heel veel dingen achter de schermen gebeuren.

Fpm is constant bezig met veranderingen, en we zijn een tijd geleden een andere weg ingeslagen.
Vin en do kunnen zich niet vinden in de weg die we ingeslagen zijn. Om te voorkomen dat er spanningen in de crew gaan komen die uiteindelijk ook de site gaan beinvloeden is het beter om ieder z'n eigen weg te laten gaan.
Deze keuze hebben vin en do voor zichzelf gemaakt, en die respecteren we dus ook.

Wat ik alleen vreemd vind is dat ik net vorige week heb gelezen dat jij meer op de achtergrond zal blijven maar nu niet meer de kracht kan bijzetten om deze site voor een 100 % te runnen,en nu ineens nog koud nog geen week later,weer 2 mensen de site zien verlaten.

Mike, het gebeurt overal. Mensen vertrekken en mensen komen erbij. Soms is dat jammer maar niet altijd erg. Het is ook goed als er weer vers bloed bij de website komt. Ik ben nog steeds op de achtegrond en afgelopen week zijn er weer 4 mensen (Vonk, Mickeyzegtboem en Royvette) het team komen versterken dus we zijn er nog helemaal niks op achteruit gegaan en wie weet Spring ik ineens weer naar de voorgrond :push:. Kan zo allemaal maar ineens gebeuren. Maar voorlopig heb ik andere dingen aan me hoofd.

Het zal de meeste dan ook niet ontgaan zijn dat er waarschijnlijk meer aan de hand is dan de meeste zullen denken. Ik kan best begrijpen dat ik of andere de omstandigheden die plaatsvinden niet hoeven te weten,maar het zou toch jammer zijn dat het voor de website wel eens de verkeerde keus kon zijn,en dat vele van hun hieruit hun eigen conclusies trekken. Met relatie`s is het vaak moeilijker om bij elkaar te blijven ,dan uit elkaar te gaan!!

Er is altijd en overal meer aan de hand dan wat de buitenwacht ziet en hoort. Ik probeer dit soort dingen altijd intern te houden omdat het niet goed is voor een website, bedrijf of noem maar eens wat als de vuile was buiten hangt. Je moet niet vergeten dat we in ons drukste periode met 14 personen hebben gewerkt die allemaal een eigen karakter en ideeën hebben en dat zoiets niet altijd 100% perfect kan lopen.

Wat betref Vincent en Donald deze hebben deze keus zelf gemaakt en of het een goede keus is voor de website zien we later wel weer maar het is in ieder geval hun eigen keus en die heb je enigszins ook te respecteren.

Ik hoop voor jou en je site dat alles weer op de pootjes terrecht komt,ik constateer dan ook dat de voorpagina wel is vernieuwd maar andere knoppen zoals links en shop niet meer werken!!

Komt allemaal in orde! We zijn nog altijd hard aan het werk om jullie te vermaken.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mr_Mascleta

Registered User
Toon, je uitleg op de kwestie is enigszins duidelijk. Natuurlijk treed er na verandering weerstand op bij sommige mensen, dit geldt niet alleen voor hier op FPM, maar zekers ook op de werkvloer of ergens anders. De kunst is om hiermee om te kunnen en leren gaan. Als dit niet meer mogelijk is moet je hierin een keuze maken, hoe pijnlijk dit ook kan zijn. Maar aan en strijd heeft niemand wat aan. Natuurlijk snap ik ook dat je de vuile was niet gaat buiten hangen, dit zal alleen maar meer modder gooien tot stand brengen. Het is jammer maar laten we ervan uit gaan dat een ieder hier weer van leert?

Schuim

Moderator
Medewerker
Holy Macaroni!!

Eerst verlaat de Godfather de familie, en nu gaan zn linker en rechter hand er ook nog eens "vandoor".

Er echt vandoor gaat (tot nu toe) niemand.
Maar ze zullen geen Mods meer zijn en dus ook wat meer naar de achtergrond verdwijnen.

Mannen ik zie jullie van zelf weer bij een showtje, of mischien volgend jaar Valencia.
En voor nu..

Donald en Vincent van harte bedankt voor jullie inzet tot zo ver!
Tot ooit!

Schuim

PeterVuurwerk

Registered User
Vincent en Donald bedankt voor de mooie bijdragen in die tijd. Hoewel ik hier niet zo zeer meer actief ben vind ik deze gebeurtenis wel een post waard.
Jullie hebben veel voor de site betekend.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Vincent en Donald bedankt voor jullie inzet al die jaren op FPM.
Veel plezier met jullie vrije tijd.

En we komen elkaar vast wel tegen tijdens een show.

Groetjes de sigarenboer.

shadow13

Registered User
Ik ken beide heren niet persoonlijk,maar heb wel begrepen dat ze veel voor de site betekend hebben.Daarom wil ik hen beide bedanken voor al het goede werk dat ze verricht hebben en misschien ontmoet ik jullie nog wel op een showtje. BEDANKT:worried:

Mattenfreak

Registered User
Vincent en Donald, bedankt voor jullie inzet, jullie hebben veel voor FPM betekend. Gisteren zagen we jullie al even in Hilversum bij de opbouw, maar we zullen jullie zeker wel blijven zien bij diverse shows natuurlijk, als dat maar niet verdwijnt. :blink1::amuse:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan