Vandaag uitspraak over lokaal vuurwerkverbod Rotterdam: 'Zo ga je niet met mensen om'

Sweet Laker

Registered User
Wellicht nu de tijd om eens samen te komen dan en naar het Europees Hof te gaan; gelijk een uitje naar het buitenland in deze barre tijden ;) Dan kunnen ze namelijk gelijk vragen stellen over het volgende:
Een bericht van eind september 2020 waarin men aangeeft 28 SEH's te willen sluiten. Men wil de zorg ontlasten; door SEH's te sluiten? Dat verklaard wellicht waarom er recentelijk iemand is overleden nadat hij door 2 SEH's geweigerd werd. Het is nu week van cq men wil graag respect voor de zorg. En dat vieren ze met bezuinigingen, minder handen aan het bed, het sluiten van SEH's en een hetze tegen vuurwerkliefhebbers (en God mag weten welke gevolgen het nog meer heeft welke wij nu nog niet kunnen overzien).

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User

hoort ook bij het clubbie waar wij allen niet bij horen hoor :rolleyes::sneaky:

vuurwerk wordt gezien als ''machtsmiddel'' en ''anarchie versterking'' voor het plebs net zoals tractoren dat voor boeren zijn.
beiden moeten verboden worden om bij je te kunnen hebben.
vuurwerk is makkelijk te verbieden nu en een goede aanleiding voor hen om nu door te pakken.
komt allemaal lekker uit zo,, geen hongkongprotesten, geen gele hesjes meer etc etc.🤔

ik zal vast naar de keuken gaan om een nieuw alu hoedje voor mezelf te maken.🤫

,,Tijdens de jaarwisseling blijft drankgebruik de grootste oorzaak van problemen, maar met het vuurwerk ontneem je mensen wel hun ‘wapens’.”

GMP82

Zilveren Member
,,Tijdens de jaarwisseling blijft drankgebruik de grootste oorzaak van problemen, maar met het vuurwerk ontneem je mensen wel hun ‘wapens’.”
Dan knutselen mensen zelf wel wat?

Bijlagen

• Screenshot_20210101-143138.png
    Screenshot_20210101-143138.png
    97,2 KB · Weergaven: 10

AWG

Registered User
Dan knutselen mensen zelf wel wat?

klopt en dan kunnen ze je aanmerken als ''crimineel'' of ''terrorist''
en dat ook zo brengen in de ''onafhankelijke'' media

en dan kunnen ze je op die manier ook heel mooi wegzetten en heel mooi opbergen.kaltstellen zogezegd..

ook makkelijk, stromannen:
niet gekozen maar geplaatste burgermeesters met een mening
dan veiligheidsregio,s maken (geen commisarissen van de koning nee ben je gek)
dan 1 iemand (bruls van fucking nijmegen) daar de scepter over laten zwaaien om de mening naar buiten te brengen in de media
(terwijl we als je logisch nadenkt echt wel weten dat aboutaleb werkelijk de baas is)
en die dan de (wel verkozen maar allemaal schijn) politiek bewerken
en voor de vorm lijkt het dan allemaal democratisch..

alle science fiction boeken alle dystopieen van orwell ,huxley en al die anderen.. het gebeurd gewoon onder onze ogen.
en vuurwerk is maar 1 facet daarvan..
een al dan niet verplichte prik voor een griepje is het volgende..(succes he als het het muteert?)

ach geef me alsjeblieft maar weer een ban ik kan toch niet stoppen... als alu-🎩
ik kijk wel gewoon in de schaduw mee.

Laatst bewerkt:
Bovenaan