18 mei 2009 #21 S Son-T Registered User Gefeliciflapstaart met je verrjaardag.:blink1: Maak er nog een gezellige avond van en neem er maar een ..of twee :laugh:
Gefeliciflapstaart met je verrjaardag.:blink1: Maak er nog een gezellige avond van en neem er maar een ..of twee :laugh:
18 mei 2009 #22 Vinnie FPM Kalender Beheer Medewerker heey broekkie van harte gefeliciflaptaart. maak er nog een knallend jaar van. (ik wou dat ik ook nog maar 32 was )
heey broekkie van harte gefeliciflaptaart. maak er nog een knallend jaar van. (ik wou dat ik ook nog maar 32 was )
18 mei 2009 #23 RNBakker Registered User He gozert, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik gun je een geweldig jaar.
21 mei 2009 #26 K Kobajo FPM Filmer Iedereen nog bedankt voor de felicitaties! Als Toon niet oppast hypnotiseer ik hem de volgende keer en verander ik hem in een travestiet.
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties! Als Toon niet oppast hypnotiseer ik hem de volgende keer en verander ik hem in een travestiet.
23 mei 2009 #28 D dieter Registered User Daniel, Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Groetjesss