Valencia ( Rio Turia)

Tony

Administrator
Medewerker
Wie: Onbekend
Wat : Castillo (Avondshow)
Waar: Oude rivierbedding (Bij de witte brug)
Tijd: 00.00uur

Fallas_2007_VK_17_03_castillo_Vincent_118_.jpg

Ollie

Registered User
Ik hoor net dat de show is verplaatst naar het plein voor de torens van Serrano. Als ik meer info heb post ik het wel ff!

A las 24 horas. Disparo de un castillo de fuegos artificiales en el cauce del río, zona Torres de Serranos, a cargo de Pirotecnia Caballer, S.A.

on 12 of may
fireworks display at 24h (saturday night) in fron to Serranos towers (not the place used at fallas)

Thanks to Activi!

Ollie

Registered User
Nou we zijn bij het showtje geweest. s'middags gaan kijken bij de opbouw die toen in volle gang zou moeten zijn... Helaas. totaal nul activiteit en het was al 16 uur. 's avonds toch ervoor gekozen om hier te gaan kijken in plaats van mislata wijk (geen zin om te gaan zoeken en je weet toch niet wat het word en beide was onmogelijk om te redden). Daar aangekomen was er gelukkig wel vuurwerk opgebouwd maar het was niet veel. Voordeel wel: lekker op een bankje gezeten met zijn tweeen en verder geen massa's mensen en we stonden op maar 50 mtr schat ik zo. het was zeker de moeite waard alleen totaal niet te vergelijken met de fallas shows. Wel leuke dingen gezien en ideaal voor de vrouw om eens te laten zien wat het precies inhoud (steppers, salutes etc etc)

Leuk showtje maar geen grote. Heb hem ook niet gefilmd!

Bovenaan