Utrecht

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 5 juli 2014
Plaats: Utrecht
Provincie: Utrecht
Tijd: 22.45 uur
Waar: Ruigenhoek terrein achter tuincentrum Overvecht bij de Gageldijk
Wie: niet bekend
Wat : consumentenvuurwerk

D

Deleted member 17038

Guest
Tijdens de rust van de wedstrijd? Wat is dit voor een krankzinnigheid? Wacht dan op zijn minst tot we de penalties hebben gewonnen.

KoenL

Registered User
Tijdens de rust van de wedstrijd? Wat is dit voor een krankzinnigheid? Wacht dan op zijn minst tot we de penalties hebben gewonnen.

Dit is vanwege het evenement 'De Beschaving'. De organisatie wordt erg gehinderd door de politiek. Er is een vergunning tot 23:00 uur gegeven. De gemeente vindt het onverantwoord om de eindtijd later te maken. Te gek voor woorden natuurlijk, maar dat verklaart wel de tijd van de show.

Op RTV Utrecht staat hier een stukje over: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1198658/geen-wkscherm-op-festival-de-beschaving.html

D

Deleted member 17038

Guest
Oh leuk ik ga naar de beschaving! Maar dat is wel op een andere locatie dan het vuurwerk :D de botanische tuinen liggen een heel eind van fort ruigenhoek af.
Maarja spijtig voor beide organisaties in dit geval. Ik ga in ieder geval lekker op tijd weg om de wedstrijd te kijken. Misschien wel op een ander festivalletje in Amersfoort waar het gewoon wel mag en kan. Leve Amersfoort!

KoenL

Registered User
Oh leuk ik ga naar de beschaving! Maar dat is wel op een andere locatie dan het vuurwerk :D de botanische tuinen liggen een heel eind van fort ruigenhoek af.
Maarja spijtig voor beide organisaties in dit geval. Ik ga in ieder geval lekker op tijd weg om de wedstrijd te kijken. Misschien wel op een ander festivalletje in Amersfoort waar het gewoon wel mag en kan. Leve Amersfoort!

Sorry ik haal er twee door elkaar! Het vuurwerk is voor het evenement Zomerkriebels. Dat is bij het Fort!

Bovenaan