• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Utrecht 09-07-10

KoenL

Registered User
Waar: Utrecht
Wat: Consumenten vuurwerk
Datum: 9 juli 2010
Tijd: ±22.00 uur

Show wordt geschoten ter gelegenheid van de kermis. Ik vermoed dat Katan deze show weer zal verzorgen.

Zijn er meer mensen die deze kant op komen?

Ik ben er in ieder geval bij. Jaarlijks een leuk showtje waar lekker doorgeschoten wordt.

Een rustig showtje waar meer in had gezeten. Toch leuk om weer even wat vuurwerk gezien te hebben.

Het eerste consumenten showtje waar ik mijn D90 heb gebruikt. De foto's zijn naar mijn mening redelijk tot goed gelukt.

DSC_6663.JPG

DSC_6606.JPG

DSC_6673.JPG

DSC_6641.JPG

Meer foto's zijn HIER te vinden. Reacties, tips en trucs zijn welkom uiteraard ;)

Laatst bewerkt:
In verband met een storingsdienst die ik over het hoofd heb gezien ben ik niet in de gelegenheid gekomen om er bij te zijn die avond.
Foto's zien er goed uit Koen.

Back
Bovenaan