Twijfel enkele blokken

Pyro Mike

Registered User
Heb enige twijfel over welk blok ik ga halen van de volgende 3, twijfel dus uit deze:

200 Shots Flower Exhibition :)BONBRIDGE:)
1" Flowerbed 100 Shots 1.5 min ]:)HARDIX]:)
2 Stage Flower Thunder 25 Shots :)BONBRIDGE:)

Zou graag wat meer info willen hebben, mits één van jullie die info heeft.
Filmpjes zijn ook welkom. Die eerste staat al in een album hierzo maar de kwaliteit is niet zo super, daarom kan je er ook niet goed over oordelen.
En laat jullie eigen ervaringen maar horen!!

Anthony_bomb.

Registered User
die 2 stage's is erg snel voorbij..
die 200 shots flower exibition is wel een leuk blok, met mixed effecten. De effecten die uit dit blokje komen zijn ongeveer even groot als de effecten uit 200 en 250 grams cake's, althans..het zal niet veel uitmaken! Dus wel een leuk alterntief als je veel geweld wilt voor een zacht prijsje.
Met het Hardix blok heb ik geen ervaring... maar 1.5 min. over 100 schoten is ook niet bepaald snel , wat weer ten koste gaat van 'het geweld'.
Aangezien de 200 shots flower exibition 80 sec. doet over 200 schoten, zou bij mij de keuze vallen op de flower exibition :)

nitraat4life

Registered User
De 200 shots , aangezien de 240 shots 3 minuten duurt en er dus langzaam wordt geschoten .. aangezien het maar 40 shots meer zijn maar bijna 2x zo lang duurt..

En de 200 shots is nog goedkoper ook

Anthony_bomb.

Registered User
De 240 shots is maar 40 shots meer, maar duurt 2x zo lang :eek:
Ook de prijs is 50 euro hoger..
Pak gewoon lekker die 200 shots Flower, doe ik namelijk ook :p En voor 75 euro kan er weinig mis gaan.

Pyro Mike

Registered User
Ja ik betaal 25 euries meer via een handelaar. Maar als de boeketten en knallen net zo zijn als de 200 grams potten in NL lijkt het me een tegenvaller.

NLsandman

Registered User
mike_17 zei:
Ja ik betaal 25 euries meer via een handelaar. Maar als de boeketten en knallen net zo zijn als de 200 grams potten in NL lijkt het me een tegenvaller.

Dat is met al die dozen met een klein kaliber, ze zijn bijna het zelfde als de potten in nederland alleen dan met meer schoten.
Als je toch mooier wilt kom je op 1,5 a 2 inch uit.

Anthony_bomb.

Registered User
Als jij de potten uit het NL tegen vind vallen.. oke.. maar 200 van die boeketten in 80 sec. geeft toch echt wel veel geweld hoor ;)

Dus jij betaald 25 euro meer voor een blok ?? Wel erg duur :eek:

Pyro Mike

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Als jij de potten uit het NL tegen vind vallen.. oke.. maar 200 van die boeketten in 80 sec. geeft toch echt wel veel geweld hoor ;)

Dus jij betaald 25 euro meer voor een blok ?? Wel erg duur :eek:
Vind ze niet tegenvallen maar lijkt me sterk dat blokken met kleine boeketten als NL potjes als prof. vuurwerk worden gemarkeerd?
En ja kost mij 25 euro meer dus 100 euro. ;(

Anthony_bomb.

Registered User
Als ik 2 potten van 200 gram aan elkaar vastmaak en doorlont of tegelijk af laat gaan, heb ik één geheel wat bij elkaar 400 gram is. En op deze manier is ook het blok 'Flower Exibition' samen gesteld, Vandaar dat dit dus onder Spektakel vuurwerk valt.
Overigens moet je is naar het filmpje kijken van de 240shots Flower Exibition ( dat 3 minuten blok ) Hier zitten EXACT dezelfde effecten(grote) in verwerkt als in de cake's van Bonbrige ( zoals : Blue peony , Green peony , Crown , Silver Spiral , Grand Crackling enz ). Ook hebben de Cake's van Bonbrige een diameter van 25mm á 1'' (inch).. en toevallig de 240Sh. Flower Exibition ook. De 200shots Flower Exibition heeft een diameter van 20mm á 0,8'' .. maar dat moet vrij weinig uitmaken.

Maar nu heb je je antwoord in ieder geval, mijn keuze weet je nu ;)
Overigens zou ik lekker zelf naar Alpeco gaan als ik jou was, scheeld je weer aardig wat geld. Als diegene van wie je het koopt, op elk blok 20 euro of meer vraagt, ben je best wel duur uit als je het mij vraagt :D

:w

Laatst bewerkt:

Pyro Mike

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Als ik 2 potten van 200 gram aan elkaar vastmaak en doorlont of tegelijk af laat gaan, heb ik één geheel wat bij elkaar 400 gram is. En op deze manier is ook het blok 'Flower Exibition' samen gesteld, Vandaar dat dit dus onder Spektakel vuurwerk valt.
Overigens moet je is naar het filmpje kijken van de 240shots Flower Exibition ( dat 3 minuten blok ) Hier zitten EXACT dezelfde effecten(grote) in verwerkt als in de cake's van Bonbrige ( zoals : Blue peony , Green peony , Crown , Silver Spiral , Grand Crackling enz ). Ook hebben de Cake's van Bonbrige een diameter van 25mm á 1'' (inch).. en toevallig de 240Sh. Flower Exibition ook. De 200shots Flower Exibition heeft een diameter van 20mm á 0,8'' .. maar dat moet vrij weinig uitmaken.

Maar nu heb je je antwoord in ieder geval, mijn keuze weet je nu ;)
Overigens zou ik lekker zelf naar Alpeco gaan als ik jou was, scheeld je weer aardig wat geld. Als diegene van wie je het koopt, op elk blok 20 euro of meer vraagt, ben je best wel duur uit als je het mij vraagt :D

:w
Hey, jou keuze valt dus ook op de 200 sh exhi.....
Ik wil zelf wel maar ik ben bang dat ik gesnaaid word, en dat komt dan bijzonder slecht uit omdat ik dan ook moet stoppen met de opleiding;(

Bovenaan