Twijfel : 150 shots New Poisonous Spider of 150 shots New Springwind.

Anthony_bomb.

Registered User
Ik zit dus te twijfelen tussen deze 2 Bonbrige blokken. Het mooie is dat ze beide € 155,- kosten, en beide evenveel schoten hebben.

Ik vind ze beide zeer mooi(Filmpjes bekeken), maar toch zal ik een keuze moeten maken.
De New Springwind is wel een stuk agressiever dan de Poisnonous Spider. De Burstknallen lijken ongeveer even hard, maar omdat de New Springwind harde Crackling erbij heeft, is dit toch weer wat meer geweld! Nadeel is (mischien) dat het een wat eentoniger blok is dan de Poisnous.. 150 keer hetzelfde effect ?

Poisnous Spider heeft tegenover de Springwind weer het voordeel dat ie lekker veel felle kleurtjes heeft (ik zag goud, oranje, paars , groen en rood) Alleen is de spin eruit gehaald, wat een klein nadeeltje is. Maar dankzij die kleurtjes is ie mischien toch weer wat leuker... (Lees:niet zo eentonig)

Nogmaals, beide blokken vind ik echt super, maar er zal een keuze gemaakt moeten worden, en daar zou ik graag jullie hulp bij willen hebben!

greetz:w

Pyro Mike

Registered User
Ik zou gaan voor de poisonous spider... Tenminste die met die draaikolken is wel relaxed.. Die andere ook wel trouwens. De springwild ken ik niet zo goed, pas een keer gezien geloof ik. De spider is een topper.:D

Mats

Registered User
De New Spring Wind is ook helemaal geweldig, lekker tempo erin, lekkere knallen en de hele lucht goed gevuld.

Flamingo

Registered User
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat je twijfel verder nog is....

Van beide blokkken staan filmpjes online makkelijker kunnen we het je niet maken. Dus wat wil je nog meer horen over deze blokken? Als je 1 van deze 2 wil zul je toch echt moeten kijken wat je eigen smaak is en niet die van ons....

En als ik moet kiezen;

De Springwind

Laatst bewerkt:
Bovenaan