Twee mannen met vuurwerk aangehouden in Den Haag

jaspertjuh

Registered User
Terecht als je het mij vraagt... Ik wil niet heilige harry uithangen, maar dit soort vuurwerk hoort gewoon niet bij 'gewone' consumenten thuis. Stel je voor dat er iets misgaat met zo'n groot kaliber! Dan heeft de afsteker toch een behoorlijk probleem, en kan het leven van eventuele slachtoffers in één klap in een hel veranderen.

Bovendien is dit volgens mij één van de eerste berichten waarin de media het niet over 'vlinderbommen' heeft maar gewoon over vlinders. Jaja, we gaan vooruit mensen (nu alleen die 'mortierkoker' nog) :nuts:

GMP82

Zilveren Member
Hier ook geen grijntje medelijden. Zelfs als dit overdreven is, zijn het alsnog ongetwijfeld véél te grote kalibers om op de "markt" aanwezig te zijn. Die zijn inderdaad "de sjaak"...

Sweet Laker

Registered User
Al is het een 2,5" shell, dat spul moet gewoon niet op deze manier op de markt aanwezig zijn. En wat voor tip het is geweest, dat lijkt me niet relevant. Gelukkig zijn er nog mensen die nadenken en het gelukkig nog gevaarlijk genoeg vinden om jusititie/politie te waarschuwen.

Moet er niet aan denken dat er een malloot met oud en nieuw zo'n ding in mijn straat naar buiten komt sjouwen.

Bovenaan