blackpowder
Registered User
Yup afgelopen augustus alen 2 weken geleden. De prijzen zijn zeker goed.ik ben wel benieuwd.... nog mensen die hier hebben geshopt ? wat een prijzen zeg![]()
Ik denk zelfs een van de meest concurrerende prijzen van de regio.
Yup afgelopen augustus alen 2 weken geleden. De prijzen zijn zeker goed.ik ben wel benieuwd.... nog mensen die hier hebben geshopt ? wat een prijzen zeg![]()
ik ben wel benieuwd.... nog mensen die hier hebben geshopt ? wat een prijzen zeg![]()
Ook ik heb hier voor het eerst dit jaar besteld. Ben benieuwd.
Weet je je login nog?Ook ik heb hier voor het eerst dit jaar besteld. Ben benieuwd.
Zijn alweer bezig met een actie voorbereiden..
Ja de prijzen waren ook niet zoals de afgelopen jaren....Dan krijg je minder klantjes.Donderdag geweest, Parkeerplek was moeilijk te vinden.
Binnen eerst even besteld in de winkel. Daarna naar de bunker voor het afhalen. Stond binnen max 10 minuten weer buiten.waar ik vorig jaar 3 uur over deed.
![]()
Inderdaad! Weet niet of ze het vanwege de drukte niet meer doen of dat er andere redenen zijn .jammer dat de echt goede aanbiedingen hier een beetje weg zijnJa de prijzen waren ook niet zoals de afgelopen jaren....Dan krijg je minder klantjes.