Trueno No3

Petrvuurwerk

Registered User
Re: Treuno No3

heb vandaag ook een paar van deze knallers mogen horen, gelukkig gaan deze ook fantastisch! weliswaar niet zo hard als nr.4 maar veel scheelt het niet. TT overtreffen ze wel. En voor 12 euro per 25 stuks is het al helemaal mooi, want dat is nog goedkoper ook. :)

Masupi

Registered User

ff snel een vraagje welke zijn beter de nr.3 of nr.4

ik betaal 15 euro voor een doos nr.4 duur??

Laatst bewerkt door een moderator:

Kobajo

FPM Filmer

ff snel een vraagjee welke zijn beter de nr.3 of nr.4

ik betaal 15 euro voor een doos nr.4 duur??

Als je de tijd had genomen om het forum door te lezen en op zoek te gaan naar wat informatie, dan had je er zo achter gekomen.

Dus de search gebruiken en in het vervolg gebruik maken van hoofdletters en leestekens.

myrmidon

Registered User
mooi dingetje... en ik heb hem bij Harry's Loots voor 15 euro mee gekregen. en ik meen dat ze bij Zena Baarle Nassau ook gewoon liggen.

Mats

Registered User
Hier een filmpje van 2,5 pakje dat ik overhad in Valencia, vond ze te gevaarlijk om zo aan te steken dus had ze op een hoopje gelegt, ik schrok er zelf een beetje van hoe hard dit ging. Voor alle duidelijkheid, dit zijn dus de nr 3's uit valencia, met het gevaarlijke kruit lont.
klik

Laatst bewerkt:

Thomaaa

Registered User
Ze knallen zeker goed! Heb dit jaar alleen de No4 gehaalt. krijg ze woensdag binnen, ben zeker benieuwd. Maar de kwaliteit van Ricasa is zeker goed.

nickskuhh-hmd

Registered User
Heb ze nu ook bij loots gehaald.
20 euro per doosje(aan de dure kant)
3 doosjes voor 50 euro
Ik heb 10 doosjes voor 150 euro gekocht.
Heb er een paar getest en 15 euro per doosje vind ik ze zeker wel waard.

Ik heb ook nog een nr4 liggen als ik ze ga vergelijken zal ik het filmen.

Ohja en Roel hoe bedoel je trouwens gevaarlijke lont?

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heb ze nu ook bij loots gehaald.
20 euro per doosje(aan de dure kant)
3 doosjes voor 50 euro
Ik heb 10 doosjes voor 150 euro gekocht.
Heb er een paar getest en 15 euro per doosje vind ik ze zeker wel waard.

Ik heb ook nog een nr4 liggen als ik ze ga vergelijken zal ik het filmen.

Ohja en Roel hoe bedoel je trouwens gevaarlijke lont?

Roel bedoelt no 3's uit valencia, daar heb je ook nog andere no 3's dan die van Ricasa en sommige zijn uitgevoerd met stopine.

Laatst bewerkt door een moderator:

gunner1001

Registered User
ik kan aan ricasa no3 komen :een pak van 25 stuks voor 15 euro. is het aan te raden deze te kopen ?

en misschien dat ik er overheen heb gelezen , maar gaan deze harder dan de SPANISH CRACKERS van original ?

mzzl , gunner.

edit : tekst verbeterd waren klachten over :S

Laatst bewerkt:

bananen

Registered User
als het in een winkel is , is het aan de dure kant , als het via de "handel" is , is het een nette prijs als je het mij vraagt

KruitFreak

Registered User
ik kan aan ricasa no3 kome : pak van 25 stuks , vor 15 euro ,aan te, raden deze te kope ?

en misschien dat ik er overheen heb gelezen hor , maar gaan deze harder dan de SC van original ?
mzzl , gunner.

De trueno's gaan zeker harder ja, trueno nr 3 doet ook niet veel onder voor trueno nr 4.

P

poziloc

Guest
ik kan aan ricasa no3 kome : pak van 25 stuks , vor 15 euro ,aan te, raden deze te kope ?

en misschien dat ik er overheen heb gelezen hor , maar gaan deze harder dan de SC van original ?

mzzl , gunner.

Kan je dit ook in normaal Nederlands typen aub!!!!!
Op dit soort taal staat een infraction op van 5 punten

Masupi

Registered User
ik kan aan ricasa no3 komen :een pak van 25 stuks voor 15 euro. is het aan te raden deze te kopen ?

en misschien dat ik er overheen heb gelezen , maar gaan deze harder dan de SPANISH CRACKERS van original ?

mzzl , gunner.

edit : tekst verbeterd waren klachten over :S

naar mijn weten gaan ze wel een stukje harder dan de spanish crackers van original

Bovenaan