trueno no2

Tony

Administrator
Medewerker
panzerknacker zei:
http://www.freakpyromaniacs.com/album/showphoto.php?photo=5686

ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met deze vlinders uit mallorca,
ik had ze gekocht in mallorca voor 2 euro (10 in doosje), zit 2gram pst in en de knal was te vergelijken met een thumping thunder. :p

Nou stel ik misschien een rare vraag maar als je er zelf al ervaring mee hebt waarom ga je het dan nog aan andere vragen. ??

Of begrijp ik je vraag verkeerd ?

P

panzerknacker

Guest
sorry |:( voor het late berichtje maar ik bedoelde ermee of mensen deze vlindertjes ook wel eens in hun bezit hebben gehad
de vraag die ik stelde komt wel een beetje raar over dus bij deze heeft iemand deze vlindertjes weleens mee gemaakt_?:p

NLsandman

Registered User
* Cr4zy-Pyr0 * zei:
uuuh ... ? aangezien ze uit mallorca komen ... lijkt me niet dat iemand er ervaring mee heeft.|:(

Waarom lijkt jouw dat zo?
Neem eens een kijkje bij de members foto's en zie wat voor een soort vuurwerk je daar tegen komt, italiaans, spaans, tjechisch, zwitsers, oostenrijk, pools, duitsland, zweden, denemarken, noorwegen en ga zo maar door.
Het komt uit alle hoeken van europa, je staat raar te kijken wat mensen allemaal mee nemen als ze van de vakantie weer komen.

* Cr4zy-Pyr0 *

Registered User
NLsandman zei:
Waarom lijkt jouw dat zo?
Neem eens een kijkje bij de members foto's en zie wat voor een soort vuurwerk je daar tegen komt, italiaans, spaans, tjechisch, zwitsers, oostenrijk, pools, duitsland, zweden, denemarken, noorwegen en ga zo maar door.
Het komt uit alle hoeken van europa, je staat raar te kijken wat mensen allemaal mee nemen als ze van de vakantie weer komen.

Ja dat blijkt ook uit de vele replies....;)

Ik bedoel niet dat er NIEMAND ervaring mee heeft maar er zullen er niet veel zijn die naar mallorca gaan om vuurwerk te halen:w

P

panzerknacker

Guest
ja maar ik was niet naar mallorca gegaan om vuurwerk te halen gewoon voor vakantie en ik zag ze toevallig liggen dus... maar mijn vraag was heeft iemand deze gehad ervaring enzv zoniet nauw dan heb ik pech :w
massol
gr.J;)

boller

Registered User
doonder ben jij ook in malorca geweest ? ik ook:p
ik zat in El Arenal ik wist dat er in Palma vuurwerk winkel zat maar ik wist nie meer waar die zat dus heb nie echt gekeken ben meer aan het feesten geweest :p
maar waar heb jij ze gevonden ?

trouwens geen last gehad van zakkenrollers ? ik wel in iedergeval hij liep er vandoor met mn geld maar ik heb het toch nog terug gekregen van hem nadat ik een grote brul naar hem gaf :7

KobeBryan

Registered User
Huh? Ik neem aan dat je die dingen niet mee het vliegtuig in krijgt... heb je het gewoon daar af zitten steken?? Is dat niet ontzettend gevaarlijk met al dat guardia civile of politie of zo? Of mag het gewoon? Zou op zich wel handig zijn, kan je overdag al die zigeuners op het strand, die meloenen verkopen, mee wegjagen :D ]:)

P

panzerknacker

Guest
ik had ze daar afgestoken vanav ons balkon,,,:p
ik had ze gekocht bij een afgelegen carnaval,s zaakje in el renal ze hadden nog meer vuurwerk zoals, luchthuilers chinese rollen traca,s en vuurpijlen.....
maarja het was zomer en ik kwam daar ook lekker om te feesten en niet voor vbuurwerk maar het was mooi mee genomen ;)
maar het waren wel lekkere knallen:9

greetz PANZER

schoft

Registered User
boller zei:
doonder ben jij ook in malorca geweest ? ik ook:p
ik zat in El Arenal ik wist dat er in Palma vuurwerk winkel zat maar ik wist nie meer waar die zat dus heb nie echt gekeken ben meer aan het feesten geweest :p
maar waar heb jij ze gevonden ?

trouwens geen last gehad van zakkenrollers ? ik wel in iedergeval hij liep er vandoor met mn geld maar ik heb het toch nog terug gekregen van hem nadat ik een grote brul naar hem gaf :7

Ik zat net buiten El Arenal, bij dat baaitje.

anyways hoe heb je dit kunnen vervoeren dan ? gingen ze bij de douane niet zeiken ?

kruitsnuiver

Registered User
NitraatFreak zei:
In welke winkel heb je ze gekocht ?

staat 2 posts boven je;) ..

@panzerknacker:

Waren het niet deze trueno's?
trueno18oz.jpg

trueno29cd.jpg

gaan ook per 10 in een doosje voor rond de 2/3 euro.

Kruitsnuiver,...

Tony

Administrator
Medewerker
kruitsnuiver zei:
staat 2 posts boven je;) ..

@panzerknacker:

Waren het niet deze trueno's?
trueno18oz.jpg

trueno29cd.jpg

gaan ook per 10 in een doosje voor rond de 2/3 euro.

Kruitsnuiver,...

IK vond deze knallers zeer goed. Hoe klein ze ook zijn ze knallen heerlijk. Uiteraard geen doffe dikke knallen maar gewoon echt een goede felle knal.

kruitsnuiver

Registered User
Tony zei:
IK vond deze knallers zeer goed. Hoe klein ze ook zijn ze knallen heerlijk. Uiteraard geen doffe dikke knallen maar gewoon echt een goede felle knal.

Zeker mee eens...ze knalden zéér lekker..ook de no1 vond ik lekker gaan (zelfde prijs alleen 20 in een doosje).

Kruitsnuiver..

Bovenaan