Archief Trailmaker

FPM ProductBOT

Registered User
305_Wolff_TrailMaker_new_2013_groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Trailmaker[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]305[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 9/09/2013[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

Fusang

Registered User
€ 24,95. Eigenlijk belachelijk duur, omdat er nog geen 40 gram kruit in het totale pakket zit. Maar ze zien er leuk uit, en ervaring leert dat kleine pijlen vaak interessantere uitwerkingen hebben dan die monster colaflessen, dus wie weet zitten ze er dit jaar bij als probeersel.

myrmidon

Registered User
professionele "mortier"effecten... uit 32,6g? hmm, zie alleen de 24,95 niet te sstaan, kan aan mn telefoon liggen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Het ging mij er meer om dat er staat: 40 gram in het totale pakket! Maar ik neem aan dat je bedoelt dat er maximaal 40 gram per pijl inzit?

Volgens mij gebruikt Wolff totaal gewichten bij zijn pakketten/producten.
Dat betekend dat er dus minder dan 40gram in het hele pakket zit. Ik kan het me ook moeilijk voorstellen maar het kan zomaar.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Volgens mij gebruikt Wolff totaal gewichten bij zijn pakketten/producten.
Dat betekend dat er dus minder dan 40gram in het hele pakket zit. Ik kan het me ook moeilijk voorstellen maar het kan zomaar.

In dat geval kan het niet veel goeds zijn :) 32,6 gram voor het hele pakket. Dan nog je stijglading.......blijft bar weinig over voor een effect.

flyineddy

Registered User
Is er helemaal niemand met ervaring/een filmpje van deze pijlen?
Dan zal ik ze zelf dit jaar maar eens moeten proberen.

Eddy.

PyroGuy

Registered User
Ben er zelf niet aan toe gekomen om ze af te steken, maar onze grote vriend Boozebelly wel en hij vertelde mij laatst dat het aardig was, maar niet meer dan dat. Kan je ze met korting krijgen, dan de moeite waard, 25 euro is iets aan de hoge kant.

boozebelly

Registered User
Ben er zelf niet aan toe gekomen om ze af te steken, maar onze grote vriend Boozebelly wel en hij vertelde mij laatst dat het aardig was, maar niet meer dan dat. Kan je ze met korting krijgen, dan de moeite waard, 25 euro is iets aan de hoge kant.

Kleine toevoeging... ik heb alleen de 3 grotere 40 grams pijlen afgestoken. De 2 kleinere 30 grams moeten er nog aan geloven dus wat die doen blijft nog even een verrassing.

Bovenaan