[Tourbillion] Welke blokken?

Thundah

Registered User
Nou, dan zijn we er waarschijnlijk wel uit; het kan gewoon niet.

Toch heb ik dan nog 1 vraagje; Die Weco 6" Princess Shells kosten 130-150e 't stuk.. wat kosten die Fire Flowers van Jorge?

Edit// Dat filmpje, nou ja, kruitsnuiver heeft het al gezegd; het zijn spinners eindigend in een knal.. Niet helemaal wat ik zoek, toch bedankt.

Laatst bewerkt:

goost

Registered User
fire flower 4" per stuk moet je aan zo'n 20 a 30 euro denken (denk ik). ze zijn in verschillende kleuren, en 5" is er zelfs ook, maar die prijs ligt uiteraard een stukkie hoger

maar na ff zoeken heb ik toch een blok gevonden waar tourbillion in voorkomt... het is een 3" mixed effects blok van jorge en wel deze:

SK30A26 TONIGHT SNOW -MULTICOLOR STARS DIAMOND SCREAMER- GOLD WHIRL W/REPOR - TOURBILLION W/ REPORT MINE 1/1 42X42X45 3"

Thundah

Registered User
goost zei:
fire flower 4" per stuk moet je aan zo'n 20 a 30 euro denken (denk ik). ze zijn in verschillende kleuren, en 5" is er zelfs ook, maar die prijs ligt uiteraard een stukkie hoger

maar na ff zoeken heb ik toch een blok gevonden waar tourbillion in voorkomt... het is een 3" mixed effects blok van jorge en wel deze:

SK30A26 TONIGHT SNOW -MULTICOLOR STARS DIAMOND SCREAMER- GOLD WHIRL W/REPOR - TOURBILLION W/ REPORT MINE 1/1 42X42X45 3"

Ok, bedankt. Die prijs ligt niet echt hoog vind ik :) En dat blok? Heb je daar een filmpje van?

thunderflash

Registered User
Nou ik heb een blok van jorge gehad de silver tourbillion en ik vond hem een beetje tegenvallen voor 100 shots is het blok te eentonig, dan zou je hem al moeten gebruiken in een showtje maar om alleen het blok af te steken is eentonig.Maar dit is enkel mijn persoonlijke mening

Tony

Administrator
Medewerker
thunderflash zei:
Nou ik heb een blok van jorge gehad de silver tourbillion en ik vond hem een beetje tegenvallen voor 100 shots is het blok te eentonig, dan zou je hem al moeten gebruiken in een showtje maar om alleen het blok af te steken is eentonig.Maar dit is enkel mijn persoonlijke mening

De blokken worden ook gemaakt voor shows. Daarom is vaak het effect hetzelfde. Dit effect wordt gebruikt om ergens onder te schieten.

Voobeeld 2 x 100 schots blok tourbellions met daarboven mooie Spaanse tourbellion bommen.

Thundah

Registered User
remio zei:
4" rond de 15-20 euri, en 5"rond 25-30 ong... maarje moet je toch goed zoeken en dan nog kunnen de prijzen verschillend zijn natuurlijk

gr

Thanks, ik ga maar eens op zoek naar deze dingen..

trouwens; het filmpje dat gepost is, is van een fire flower 4", is de 5" echt anders, of alleen groter? En zijn ze er ook in andere kleuren?

goost

Registered User
Thundah zei:
Thanks, ik ga maar eens op zoek naar deze dingen..

trouwens; het filmpje dat gepost is, is van een fire flower 4", is de 5" echt anders, of alleen groter? En zijn ze er ook in andere kleuren?

4": rood, blauw, groen, paars
5": rood, blauw, GEEL, groen, paars

5" bevat al snel 1.5 tot 2x zoveel kruit dan een 4" , dus het effect zal waarschijnlijk niet alleen groter of langduriger zijn, maar ook voller.

Bovenaan