Totaal onbekende pijlen met dubbel effect ??

Anthony_bomb.

Registered User
Ik heb me daar toch rare pijlen gezien :-o
Ik zal proberen een zo goed mogelijke omschrijving te geven :

- Het waren grote pijlen.
- Ze hadden een dubbele kop
- Dubbel effect
- Er stond op : profi collection ( of iets in die zin van.. )
- Hoofdzakelijk zwart van kleur.

Meer info kan er zo 1,2,3 niet over geven..
Mijn gevoel zegt dat het Ametrikaanse pijlen zijn, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Kan iemand me helpen ? Bijvoorbeeld wat foto's posten van grote pijlen die 2 effecten geven ? Of mischien weet één van jullie wel waar ik over praat ?

Ik zou jullie heel dankbaar zij in ieder geval.

Heb er geen foto van helaas :(

Anthony_bomb.

Registered User
vonk zei:
ik heb me daar toch rare pijlen gezien............ waar bedoel je???

Er mogen geen adressen gegeven worden.
Ik heb inmiddels al vernomen dat deze pijl(en) zijn van milenium pyrotechnieces. ( de makers van onderandere Het Harpoon blok )
Is dit mischien nu al wat duidelijker voor jullie :)?
Ik geloof dat hun ook een site hebben, maar ik weet deze zo1,2,3 niet uit mijn hoofd.

:w

Sparco

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Er mogen geen adressen gegeven worden.
Ik heb inmiddels al vernomen dat deze pijl(en) zijn van milenium pyrotechnieces. ( de makers van onderandere Het Harpoon blok )
Is dit mischien nu al wat duidelijker voor jullie :)?
Ik geloof dat hun ook een site hebben, maar ik weet deze zo1,2,3 niet uit mijn hoofd.

:w

uuuh Vonk is een moderator...
Ik verwacht neit dat je hem moet vertellen wat wel en niet mag :D

remio

Registered User
sja, waarom zouden er geen adressen gegeven mogen worden? als het onder de toonbank is niet natuurkijk en het adres van je handelaar geef je ook niet:p , maar mss is het wel bij een normale winkel in belgie of een ander land...

gegroet remio

vonk

FPM Moderator
Medewerker
remio zei:
sja, waarom zouden er geen adressen gegeven mogen worden? als het onder de toonbank is niet natuurkijk en het adres van je handelaar geef je ook niet:p , maar mss is het wel bij een normale winkel in belgie of een ander land...

gegroet remio

hier doelde ik ook op, we gaan weer verder ON TOPIC

Bovenaan