titanium thunder nitraat

xavier

Registered User
Goed nieuws bij Alpeco. Alpeco heeft nu ook de nitraten binnen voor de partikulieren. Zij worden ook per slof verkocht (10x10).
Naam : titanium thunder
Prijs : 34.95€ per slof

doncorleone37

Registered User
Er wordt beweert dat het de hardste knal is voor particuliere klanten...
Eerst maar even wachten totdat iemand er één heeft getest.

doncorleone37

Registered User
alpeco zelf...
ik citeer

29.11.06 - NIEUWE NITRAAT VOOR PARTICULIEREN !

Vanaf vandaag, 29/11, verkopen wij de NIEUWE nitraat. Deze "Titanium Thunder 1308" is gemaakt volgens een totaal nieuw procedé en is de hardste knal die momenteel is toegelaten voor particuliere klanten. De vraag naar dit artikel is enorm. Wees dus op tijd voor uw bestelling ! Het artikel heeft als bestelnummer 1213.

vers van de site

Neppie

Registered User
Ben gister bij alpeco geweest volgens de persoon die er werkt. Weet geen namen daar iniedergeval iemand die over het magazijn gaat denk ik. Zei dat ze ongeveer evenhard gaan als de Nitrate thunder version 2006. Dus ik denk dat het een 0,8 grammer is aangezien de Nitrate thunder version 2006 0,9 gram bevat . Als ik er weer heen gaat waarschijnlijk het weekend weer zal ik er wat meer informatie over vragen. Mvg Robin

xavier

Registered User
Spanish cracker van Alpeco heeft ook slechts 0.8gram en knaller toch lekker.
Knal is natuurlijk subjectief. Eerst proberen en dan oordelen.

doncorleone37

Registered User
ik heb de 2006 NT van alpeco al in het echt gehoord en ze vielen zwaar tegen
en omdat neppie zij dat ze ongeveer hetzelfde zijn kan ik er niet enthousiast over worden.
maar je hebt gelijk, eerst maar even afwachten totdat iemand ze heeft gekocht en getest

Laatst bewerkt door een moderator:

Jeff

Registered User
ik heb de 2006 NT van alpeco al in het echt gehoord en ze vielen zwaar tegen
en omdat neppie zij dat ze ongeveer hetzelfde zijn kan ik er niet enthousiast over worden.
maar je hebt gelijk, eerst maar even afwachten totdat iemand ze heeft gekocht en getest

Als neppie in een sloot springt, spring je er dan ook achterna..?

Firespree

Registered User
(eek) (eek)
Uhmmm???
Neppie zegt dat ze ongeveer even hard gaan als de NT 2006 en die vindt ie tegen vallen dus is ie er nog niet enthousiast over...
Best wel logisch dacht ik zo...
Daarnaast zegt ie daarna ook nog dat we eerst maar eens moeten afwachten...(con)
Maja back on topic maar weer!!!
(radar)

xavier

Registered User
Het is de bedoeling dat zowel de zwarte nitraten (Nitrate thunder) en de titanium thunder voor de partikuliere markt bestemd is. De zwarte nitraten zijn ze nu aan het keuren. Je moet dus deze nitraten vergelijken met TT en etc.. Op AVP heeft iemand de titanium thunder afgestoken en met een TT vergeleken. Hij vond deze even hard knallen als een TT en dit met de helft van het poedergewicht. Titanium thunder heeft 0.8 gram en een TT heeft 1.6gram.

Fire freek

Registered User
dit is goed nieuws Xavier, ook die prijs... Dat is zeer goedkoop. Als ze inderdaad goed knallen is dit (weer) een goede zet van Alpeco

doncorleone37

Registered User

wat is dit nou weer voor een achterlijke post(con)
ik zeg alleen dat ik er op dit moment niet enthousiast over ben.
als alpeco zegt dat ze ongeveer hetzelfde zijn als de 2006 NT (die echt drama zijn) dan laat ik ze mooi liggen...

P

poziloc

Guest
Pfff wordt een beetje doodmoe van die nietszeggende reacties van je doncorleone37!!!!

Bovenaan