titanium thunder nitraat

Expressit

Registered User
Ik had het afgelopen oudjaar de Titanium Thunders, en ze hebben een wat schelle knal. Ik vond de Blauwe TT's van Zena harder knallen, maar die hebben een doffe knal (dof is leuker vind ik). Voor 35 Euro mag je echter niet klagen, de prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed te noemen.

Laatst bewerkt:

astronaut-pira

Registered User
Ja ik had 1 doosje gratis gekregen van een maat, hij had 100st.
Ik heb er nu nog 1tje over, we hebben op 31dec vergeleken met een tt groene crepe.De knal verschilt niet zo heel erg maar tt gaat toch wel stukje harder net wat doffer.

sharkyboy

Registered User
ik heb de titanium thunder ook mee mogen maken dit jaar en ik vind het zeker geen slechte knal maar naar mijn mening kan je dan beter een doosje pirat specials halen ben je nog veel goedkoper uit ook ;) maar ik snap nu niet waarom bij alpeco.be de nitrate thunder 2006 onder SPEKTAKEL staat en de TITANIUM THUNDER 1308 niet zit in de nitrate thunder 2006 soms 2.0 gram of worden deze nitraten helemaal niet meer geproduceert?

b.v.d sharkyboy

uullaasszz

Registered User
Lieve mensen :p, ik heb de titanium thunder 1308 getest.
Ik vind ze zelf erg lekker knallen.
Het geeft een enorme flits geen vlammetje jammer genoeg.
De knal was ook erg hard.
dus als je ze ziet niet nadenken gewoon kopen ze koste per slof 34,95
En per doos je 10 stuks 5 euro redelijke prijs toch?

Laatst bewerkt door een moderator:

KruitFreak

Registered User
Het zijn prima knallers, het hoeft niet altijd extreem hard te zijn.

Het viel wel op dat er redelijk wat weigeraars tussen zaten, dat had ik niet verwacht want ze zien er stevig en degelijk uit. Misschien toeval?

wokkiewokkie

Registered User
Ik ben benieuwd dit jaar. Heb nu ook 100 stuks liggen dus hoop maar dat het goed komt.

Maja, voor 34.95 voor 100 illegale klappers mag je eigelijk niet klagen

motzzz

Registered User
Ik heb ze gasten :) ik zal julie matsen en ff een foto'tje erop zetten met alle info enz, ga hem niet afsteken en filmen ofzo als julie dat gaan vragen:p aangezien er nog meer in de garage licht dan alleen die nitraatjes ;) hehehehe (6)

blauwe nitraat

Registered User
deze nitraat zelf is van slecht kwaliteit,want ik ging ze met een vriend testen van de 10 dede er alleen maar2.je steekt ze aan maar gaat niet af.

zokii

Registered User
Ik vind de Titanium thunder 1308 een slechte nitraat ze knallen onregelmatig de ene hard de andere zacht...
Ik heb nu wat pakjes Nitrate Thunder..
Op de site van loots staat : De hardste Nitraat.
Is dat ook zo?

pyro023

Registered User
Ik vind de Titanium thunder 1308 een slechte nitraat ze knallen onregelmatig de ene hard de andere zacht...
Ik heb nu wat pakjes Nitrate Thunder..
Op de site van loots staat : De hardste Nitraat.
Is dat ook zo?

Nee tuurlijk niet:push:.
Althans als je de zelfs in belgie illegale nitraten meerekend.

mvg pyro023

tijny

Registered User
Ik heb ook een slof titanium thunders gekocht. Het is inderdaad bagger kwaliteit.
Ik heb tot nu toe 2 doosjes afgestoken (20) en daarvan deden er het hooguit 10. En als ze afgaan is de knal ook niet egt bepaald hard. Het was eerlijk gezegt zonde van mijn geld. :sad2:

Hc-steef

Registered User
nog nooit zulke slechte kwaliteit nitraat gehad vorig jaar nt en het jaar daarvoor jwct en die zijn 100 keer beter dan deze.
Jammer dat alpeco dit soort troep verkoopt

Trueno7

Banned
Een vriend van me had 2 dozen hiervan gekocht, maar wat een slechte nitraat zeg. De flits is zeer matig, en niet mooi rond, en de knal ligt ongeveer rond de corsair, die stukken goedkoper is. Ze deden het wel bijna allemaal.

Bovenaan