Tilburg

KoenL

Registered User
27 Juli Kermis vuurwerk te Tilburg

Waar : Tilburg
Provincie: Noord-Brabant
Wanneer : 27 juli 2008
Tijd : 23:00 uur
Wie : onbekend
Wat : onbekend.

thunderboy

Registered User
Waarschijnlijk is dit de afsluiting van de Tilburgse Kermis.

Van mij mag Katan het weer gaan schieten, als het gas er net zo op gaat als vorig jaar, dan kan ik alleen maar zeggen:

AANRADER!

Hier mijn compilatie van deze show van vorig jaar:

Tilburgse Kermis 2007

Dit jaar sta ik weer vooraan met filmen, dat weet ik wel.

Laatst bewerkt:
Heey Thunderboy, je hebt deze bij de verkeerde maand geplaatst.. Staat nu bij Juni, en de Tilburgse Kermis is altijd rond 20/30 Juli.. (Met mijn verjaardag dus :p)..

Ik zal hier ook bij aanwezig zijn ;)

KoenL

Registered User
Heey Thunderboy, je hebt deze bij de verkeerde maand geplaatst.. Staat nu bij Juni, en de Tilburgse Kermis is altijd rond 20/30 Juli.. (Met mijn verjaardag dus :p)..

Ik zal hier ook bij aanwezig zijn ;)

Je hebt helemaal gelijk. Datum is aangepast naar juli!

thunderboy

Registered User
Ik had deze niet geplaatst.......Mijn post was de 2e reply Ali:cheesy:

(dacht je nou echt dat ik als rasechte Tilburger niet weet in welke maand de Tilburgse Kermis is):laugh::laugh:

Lokatie is meestal inderdaad de Piushaven, er wordt geschoten vanaf een boot/ponton in het midden van het water....

Ooooo, ik hoop zo dat ze net zo gaan blazen als afgelopen jaar, kikke was dat hoor!

Grtzz Tb

Laatst bewerkt:

sarlo

Registered User
Vorig jaar was de show erg goed te doen en ik ben wederom dit jaar weer aanwezig. Dit maal echter wel met een betere camera :p

myrmidon

Registered User
Wordt wederom weer geschoten door Katan. en max kaliber is 3"
Locatie > Piushaven

Laatst bewerkt:

Flower Thunder

Registered User
Wordt wederom weer geschoten door Katan. en max kaliber is 3"
Locatie > Piushaven

De Piushaven is volgens mij niet geschikt voor 3"; wel voor heel veel consument en candles/kaarsen.:blink1:
Bekijk het bovenvermelde filmpje van 2007 maar eens en op google earth ( en meet dan de afstanden eens op ! ) !

thunderboy

Registered User
Bij deze show wordt aardig doorgeschoten, zo heftig dat een 3" niet eens meer nodig is.
3" zou ook niet gaan daar, het publiek staat inderdaad niet al te ver weg, wel op de juiste afstand voor consu vuurwerk.

Ik zal aanwezig zijn, verwacht veel van deze show.

Laatst bewerkt:
Nu we toch wat dichterbij zijn.. Ik ben er 100% zeker bij :D

Zal kijken of ik mijn Original Vest nog ergens kan vinden (Met dat mooi roze olifantje :(:p)..

Groeten Ali.

Laatst bewerkt door een moderator:

Chrissie81

Registered User
Ben hier ook weer bij, voorgaande 2 edities waren lekker rap en veel tegelijk!!

Inderdaad 3" lijkt mij hier ook sterk gezien de afstanden, worden wel candles geschoten.

:idea:

Insaniac

Registered User
Kom er net vandaan, echt een super showtje! lekkere knallers en ook veel tegelijk, ik probeerde nog te filmen maar mijn telefoon reageerde niet echt lekker en kwam er halverwege achter dat hij dus niet aan het filmen was -_-' hoop dat iemand anders wel gefilmd heeft.

Chrissie81

Registered User
Zo ook weer terug. Aardige show weer gezien zeg! Gave effecten ertussen verwerkt zoals die rode tails tot soort crossettes met kleine salutes ertussen waarvan er vooral in de finale flink wat gingen!

Klapte lekker midden in de stad:toung:

:idea:

thunderboy

Registered User
Inderdaad, wat een fokking dikke show ...hahaha.
Zoals voorspeld: Geef eens gas, en ook dit jaar hebben ze ons in Tilburg niet teleurgesteld.

Katan,

Topshow hoor, wij hebben staan te genieten met een hoofdletter G.
Wat een finale ook, hoe hard wil je het hebben zeg, heerlijk gestookt.

raymondgreat

Registered User
Ik heb het gefilmd :)
Nog even uploaden dan staat het op het net.
het probleem is dat ik maar 1 gb memory had en dus miste ik de laatste 10 sec :(
maar gelukkig was het niet echt een finale wat je op het eind ziet eindigt ook zo.

Alvorens de show werd er eerst een soort circus act gedaan boven het water wat je hier op de foto ziet.
Het vuurwerk werd afgeschoten op de boot die langzaam meer naar het midden kwam.:idea: tijdens de circus act.

Bijlagen

• DSC02188.JPG
    DSC02188.JPG
    253,3 KB · Weergaven: 22
  • DSC02192.JPG
    DSC02192.JPG
    205,1 KB · Weergaven: 16
Bovenaan