• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Tiel

Haha, ja als ik het terug lees komt het wat vaag over.

Laat ik nog een poging doen.
Ik vond het een leuke show maar niet echt heel divers.

Ik ben ook in Tiel wezen kijken bij de vuurwerkshow van Katan.

Het was wel een leuke show maar denk dat de gebruikte effecten in de aanbieding waren.

Weer wat mensen ontmoet en lekker een beetje Cat.1 afgestoken.

Steef-Kaboom van VWC heeft met mijn S4 gefilmt, helaas vergat ik hem te zeggen om de telefoon in landscape-modus te houden maar nu hebben we wel een mooie overview.

Hier nog een sfeerimpressie van voor de show.
Het filmpje komt een beetje beroerd over door de portrait mode en landscape mode door elkaar.

Enjoy :smiling:

Ook ik ben op FPM te vinden (A)

Back
Bovenaan