Thundersky

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Dynasty_Thundersky_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Thundersky[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1843[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 5,10[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]36/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Met doffe dreunen worden 10 boeketten gelanceerd.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

AWG

Registered User
onwijs gaaf ding.

Ik had er 5 over van vorig seizoen dit jaar in een waaier gemaakt en doorverbonden aan elkaar samen met nog 6 lidu crackling candles, flinke lancering en mooie grote zilveren boeketten met harde burstknallen.
Ik en mijn familie waren hier zeker van onder de indruk.
Ik verwachtte er niet heel veel van voor die prijs maar nu ik dit weet ga ik ze toch op mijn lijstje zetten voor aankomend oud en nieuw.
onverwacht leuke start van mijn showtje om 0:00.:hehe!:

de schifting komt tegen die tijd wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan