Thunderking

FPM ProductBOT

Registered User
4167_Katan_Diversen_Thunderking_New_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Thunderking[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]4167[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 1,25 per 4 stuks[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Die zien er wel erg dik uit op film zeg! Titanium boeketje! Hoe ervaarde jullie deze tijdens de demo?

Toppie dat Katan ook dit soort stukjes vuurwerk heeft geschoten, zie je bijna nooit!

jetztgehtslos

Registered
Dit lijkt mij een meevaller te zijn. Op het filmpje komt hij niet zo straks over als een Binkie, maar die zijn ook gewoon extreem goed. Wel komt deze redelijk goed over, want je hoort diepte na de burstknal. 1,25 voor vier, dat betekent +- 30 cent per single shot. Dit zou prijstechnisch wel eens een budgettopper kunnen zijn. Komt op mijn wenslijst om te testen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dit lijkt mij een meevaller te zijn. Op het filmpje komt hij niet zo straks over als een Binkie, maar die zijn ook gewoon extreem goed. Wel komt deze redelijk goed over, want je hoort diepte na de burstknal. 1,25 voor vier, dat betekent +- 30 cent per single shot. Dit zou prijstechnisch wel eens een budgettopper kunnen zijn. Komt op mijn wenslijst om te testen.

Wij gaan ze zoeken! hehe!
Misschien vuurwerk7kamp of een andere Katan dealer uit Rotterdam.

Film en ervaringen zijn goed, moet gewoon wat gaan worden!

R

Ronny Vos

Guest
Volgens mij komen ze bij Stienen in het assortiment,ander stuur stienen een e-mail met de vraag.

R

Ronny Vos

Guest
De knal is zeer goed met een kroon,ik vindt het zelf altijd lastig om iets te vergelijken,dit is een enkle shot en de silver salute gaan per 3 tegelijk.

OerKnal

Registered User
wow, heb die Thunderkings binnen. Moet zeggen, ze zijn wel erg "mini". scheelt zeker een derde qua tube lengte in vergelijking met bijvoorbeeld de Binkie. Maar ik heb deze dingen op de demo in Ulft gehoord en "size does not matter" als je begrijpt wat ik bedoel :hehe!:

Bovenaan