ThunderBall's vuurwerk 2013/2014 + Schietlijst!

ThunderBall

Registered User
Lijstje; http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25173

Inmiddels heb ik weer een leuke collectie bij elkaar gekregen van diversen vuurwerk importeurs;

- Cafferata Vuurwerk
- Lesli Vuurwerk
- MX Vuurwerk
- Royal Fireworks
- Rubro Vuurwerk
- Vuurwerkvisie
- Schuurmans
- Wolff

Ik heb dit jaar 2 doorlontboxen besteld, de Big Momma van Lesli & de Royals Celebration box van Royal Fireworks, beide rond de 2 kilo kruit en per box 4 cakes.

Vorig jaar had ik 1 doorlontbox (4 seasons van Rubro) en dat is me zo goed bevallen dus dit jaar 2.:hehe!:

Verder heb ik de King Cobra van Lesli besteld aangezien ik die meteen geweldig vond en de F16 van Cafferata Vuurwerk een snel shaped 500gr. blok voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Inmiddels heb ik 4 bestellingen gedaan en samen met het vuurwerk van vorig jaar wat ik nog over heb is dit toch weer een mooie/flinke collectie geworden.

Ik hoop op een oud & nieuw met heerlijk windstil en droog weer.:lub:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: ThunderBall's vuurwerk 2013/2014!

Mooi lijst Rob, ik kan mij er helemaal in vinden!! Alvast veel voorpret.

painkiller

Registered User

Kwaliteit boven kwantiteit!
Schitterende lijst hoor, ik zou hem zo kunnen kopiëren.

Stefan Tetteroo

Registered User

Het consuminderen is bij mij ook bekend. Door het slechte weer veel cakes over, daarnaast al een tijdje zonder bijbaan dus dan maar de voorraad lekker opstoken.:tounge: Veel plezier met al die toppers!

AWG

Registered User

mooi lijstje man:hehe!:

genoeg te genieten en te doen zo te zien:smiling:

helemaal windstil vind ik overigens ook weer niet zo best, blijft de rook zo lang hangen.
tot en met 4 beaufort vind ik het prima gaan, en vorig jaar bij 6 en 7 nog afgestoken alleen iets meer rekening houden met hoe de windstaat(tussen de huizen afsteken kan dan juist alleen maar een voordeel zijn,dat bleek toen voor mij maar weer).

ThunderBall

Registered User

Bedankt mannen voor de positieve reactie's, alle producten in mijn lijstje heb ik zorgvuldig uitgezocht zowel dit jaar als vorig jaar.
Zoals ieder jaar waren de plannen vele malen groter dan het uit eindelijk geworden is, maar ik ben uiterst tevreden met de producten die ik dit jaar weer bij elkaar heb gekregen.:hehe!:(de straat gaat weer wat mooie dingen zien)

Helaas gaat het nog even duren voor het dan eindelijk weer zo ver is, dus uiteraard wachten we rustig af, ik hoop nogmaals op mooi helder/droog weer.

funkie x

Registered User

prima lijst!! de straat en vooral jij gaan inderdaad mooie dingen zien, veel plezier alvast!!

ThunderBall

Registered User

Update 4-12-'13

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25173

Gisteren al weer een derde bestelling gedaan voor dit jaar, nu bij de buurt vuurwerk winkel (Magic) voor spullen die Haokan niet heeft, een klein bestellinkje van kleine Rubro actie producten voor in de vooravond, ben zeer benieuwd naar die nieuwe actie potjes van dit jaar (2013).

Er weer bij;

Rubro;

- Secret Sniper
- Hysteria
- Ghostrider
- Scrammer
- Light Parade
- Leathal Spiders

Vuurwerkvisie/(Herlat);

- Deep Impact

Zoals gezegd leuk om samen met het meterpakketje (al besteld) in de vooravond aftesteken als voorproefje voor het echte werk na 12en.:hehe!:

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User

Dit is inderdaad een zorgvuldig uitgedacht en gezocht lijstje Rob. Vind ik knap van je want ik vind dat het elk jaar lastiger en lastiger wordt om een keuze te maken uit al die mooie cakes. Je hebt een hoop leuk spul erbij zitten van Rubro maar ook de nieuwe toppers als Big Momma en King Cobra.
Veel stookplezier strakjes! :hehe!:

ThunderBall

Registered User

@devinio, Thanks.:happy:

Dit is inderdaad een zorgvuldig uitgedacht en gezocht lijstje Rob. Vind ik knap van je want ik vind dat het elk jaar lastiger en lastiger wordt om een keuze te maken uit al die mooie cakes. Je hebt een hoop leuk spul erbij zitten van Rubro maar ook de nieuwe toppers als Big Momma en King Cobra.
Veel stookplezier strakjes! :hehe!:

Thanks, het wordt idd. steeds lastiger met steeds al die nieuwe en betere producten, dan nog de prijs/kwaliteit verhouding, ik zie ook nog al is door het bos de bomen niet meer!:hehe!:

ThunderBall

Registered User

Net de 4de en hoogstwaarschijnlijk de laatste bestelling van het jaar gedaan :hehe!:, het zijn maar 3 producten geworden maar wel 3 waar je eigenlijk niet omheen kan!

- Salute Cake 1 van Schuurmans.

- Raw Whistler van Vuurwerkvisie/Zena.

- Mythos:lub: van Lesli.

Ik heb de bestelling weer bij Haokan gedaan en kan niet wachten tot het ophaal dag is dan kan ik alles bekijken en voelen, etc., ik heb er zin an.

Nu nog even hopen dat de mist voor morgen avond opgetrokken is en dan op naar de demo in Koekange.:hehe!:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25173

Bassiefireworks

Registered User

Ook een heerlijk lijstje weer, lijsten lijken elk jaar wel weer groter te worden. Zie heel veel toppers hier voorbij komen, je gaat een prachtige dag krijgen en wel filmen he!

ThunderBall

Registered User

@ Nikoken1, Thanks, gaat helemaal goed komen, ik heb er zeer veel zin in.:hehe!:

@ Bassie, goed opgelet het lukt ieder jaar weer om een grotere lijst bij elkaar te krijgen, ik weet niet wat het is maar het moet ieder jaar steeds groter :embarrased:, bij goed weer (geen regen) gaan we uiteraard filmen.:happy:

ThunderBall

Registered User

Nog net op het laatste moment 2x Combi Knock out Ultrapack XL besteld bij de Welkoop in de buurt hier, erg mooie aanbieding!:lub: (Eerste kennis making met Pyromould)

Over 3 kwartier onderweg naar Amsterdam naar mijn moeder en vandaar uit later op de avond door naar Pijnacker om daar vannacht het eerste vuurwerk van dit jaar op te halen, ik heb er zin in.:hehe!:

Om een uur of twee weer thuis vannacht en als ik dan niet te moe ben post ik nog wel een paar foto's in dit topic.:smiling:

Bovenaan