Thunder over Louisville 2011

Tony

Administrator
Medewerker
Ja ja, het zit er weer op daar in Louisville. Eén van Amerikaanse grootste shows is afgelopen weekend weer geschoten.

De Finale

Dim

Product Beheer
Medewerker
Paar foto's van de opbouw van deze show. Gevonden via Facobook. Eer gaat dan ook naar Zambelli.

1284293189_5_hHWB.jpeg

1284293195_5_7Qh-.jpeg

1284293205_5_r5tG.jpeg

1284293213_5_Hp8c.jpeg

1284293225_5_wMey.jpeg

1284293239_5_ocJ2.jpeg

1284293246_5_Li1U.jpeg

bridge

Bronzen Member
Tis natuurlijk megamassaal. Toch mis ik iets. T haalt t toch niet bij Spanje of italie en al zeker niet bij Japan. Het is mij veel te bont allemaal, continu van alles door elkaar en echt hele bijzondere bommen zie ik niet veel voorbijkomen. Zat net ook te kijken naar st Goar 2010 en dat is natuurlijk een veel kleinere show, maar wat mij betreft veel onderhoudender.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
In Amerika is het vaak zo dat kwantiteit (grootte) belangrijker is dan kwaliteit, en vaak zelfs gezien wordt ALS kwaliteit.
Ik kan het best wel waarderen ook. een Mascleta is ook massaal, maar daar zul je me ook niet over horen klagen... :)

zone

Registered User
Als de lucht maar vol is.
Kijk wel eens op you tube,discovery en verbaas me er over zie er totaal geen lijn in.
Met een klein beetje gevoel kan je er wat moois van maken of ze zien het niet of geven er niks om.
Mascleta ook massaal,maar zit meestal toch wel lijn in.

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Ik hou wel van chaos! Maar dan moet het wel een gecontroleerde chaos zijn. Ik vind dit zeker mooi om te zien. Erg groots neergezet! Alleen zijn de shows in spanje toch wel meer perfectionistisch waardoor mijn voorkeur qua schieten toch meer naar spanje gaat, dan naar amerika. Wat wel is, is dat we niet teveel moeten vergelijken met spanje. Elk land schiet anders, kijk ook maar naar italie (rotello). Zo heeft elk land wel weer iets, en kunnen we alleen maar concluderen dat we helaas (of misschien gelukkig omdat het daar wel mag) daar van moeten genieten omdat in nederland niet veel bijzonders te vinden valt!

Bovenaan