Thunder Cracker.. Feedback plz :)

Soepvork

Registered User
ik heb deze dingen ook. zijn wel oke, inderdaad zit soms de lont in het papiertje maar wat maakt dat nou uit? ik vind ze echter wel zachter gaan dan de TT. het is niet veel, maar als je er 2 na elkaar afsteekt merk je het verschil toch wel. dus mijn advies zou zijn voor een euro meer neem dan de TT's.

Teletubbie

Registered User
ik heb deze dingen ook. zijn wel oke, inderdaad zit soms de lont in het papiertje maar wat maakt dat nou uit? ik vind ze echter wel zachter gaan dan de TT. het is niet veel, maar als je er 2 na elkaar afsteekt merk je het verschil toch wel. dus mijn advies zou zijn voor een euro meer neem dan de TT's.

Ik daar totaal geen last van, al mijn lontjes komen gewoon het crepe papier uit hoor. En ik denk dat de crepe het licht maakt, want soms doet hij niks en de andere keer wel.

DarkTyphoon

Registered User
Yoshimitsu als je goed kijkt zie je dat de tekst er anders op staat dan die de topicstarter heeft.
Mijn mening over de nitraat: knalt lekker voor een nitraat. maar ik heb liever een TT :)

Teletubbie

Registered User
Ze gaan aardig hard vind ik zelf, ik heb zelf zelfs verschillende, ik heb precies dezelfde formaat alleen de tekst staat anders gedrukt. Vond ik wel ff grappig om te vermelden, ik stuur wel ff een foto vanavond alsi k klaar bent met werken.

MaideneerNo1

Registered User
Dit is niet de thundercracker die wordt verkocht in belgie, maar een versie uit het oostblok die WEL goed knalt.

Ik ben het helemaal met je eens, want die ergernis met de Thunder Crackers van een paar jaar terug waren veredelde kanonslagen. Plus dat ze gelabeld waren met nederlandse tekst die er horizontaal opstond. Zo zie je maar dat je jezelf nie voor niks de Wizz noemt hahaha.

vlinderke

Registered User
Ik heb ze dit jaar ook. Ik vind ze wel redelijk gaan. Het leukste is toch wel de vlam want die zie je steeds minder in nitraten.

Teletubbie

Registered User
Ja, alleen die van mij zijn wel vaag xD De ene keer springt de vlam af van het lontje (dan zie je een meter verder op de vlam),de andere keer gewoon een vlam en weer een andere keer geen vlam. Ik ben zeer tevreden over de knal, zijn zeker de goede kwaliteit nitraten en niet die troep die je soms word aangeboden.

fexZy

Registered User
ik heb ook 2 doosjes gehad, vond ze het geld niet waard (€7,50/pak).
dit jaar koop ik ze zeker weten niet:weird:

BeNbEn

Registered User
kan iemand mij vertellen hoe deze zijn??? kan er vrij weinig over vinden op internet.
Is 8,50 per pak een goede prijs? En hoe hard gaan ze?

2004375078268591967_rs.jpg

http://aycu02.webshots.com/image/35081/2004375078268591967_rs.jpg
2004310249005994355_rs.jpg

http://aycu27.webshots.com/image/37386/2004310249005994355_rs.jpg

edit: er zit 1.6 gram ??? in

Laatst bewerkt:

Mark1600

Registered User
ik heb er laatst een geprobeerd,inderdaad geen vlam maar zeker een goede knal. op de mijne staat iets wat volgensmij een slavische taal is,maar dan wel in de lengterichting en niet in de breedte.ik vind ze een stuk beter dan de thumpingthunder die ik twee jaar geleden had.

die zwarte thunder ken ik niet

Laatst bewerkt:

vlinderb0m

Registered User
die dingen die daar op die foto''s staan had ik ook uit sommige kwam een kleine vlam of geen vlam maar de knal vond ik wel super voor zo'n dun dingetje naar mijn mening zijn het gewoon superdingen als je er 5euro per doosje voor betaalt

Dutchthug

Registered User
Ik had vorig jaar een versie met vlam en volgens mij horizontale tekst, ze hadden soms vlam en soms niet(als je ze gooide geen vlam 90% als je ze neerzette altijd vlam)
Ze gingen net zo hard als de nieuwe Thumping Thunders, maarja ze waren maar 5,- heb nog ergens een foto:)

Bovenaan