Thunder Cracker.. Feedback plz :)

luuk18

Registered User
Dit zijn "thunder cracker" dat staat iig op de doos, geen beschijving op de pakjes, overdoos gaat per 100 pakjes.. (10x10) en een of andere vage buitenlandse text erop..

dit staat er onder andere op:
IB009:
2Klasse.

De rest is (denk ik) tjechie..(?)

weet iemand hier meer over?..

afbeelding003do8.jpg

afbeelding004lo8.jpg

Excuses voor de slechte kwaliteit foto's

-Luuk

P

poziloc

Guest
Lekker laten staan...deze zijn het geld niet waard...zeker qua knal niet

luuk18

Registered User
voor mij zijn ze ook onbekend, ik heb ze nog nooit eerder gezien, en het is moeilijk om er info over te vinden.

luuk18

Registered User
Dit zijn Letse nitraten... (jaja in Letland hebbe ze ook vw :p)
Ik vond ze niet zo heel erg goed knallen. Klein tot geen vlammetje en een niet zo spectucalaire knal.

Echter, andere vonden 'em weer goed knallen ala 1,95gram TT. Kan zijn dat ik slecht opgeslagen had. Op avp staat er ook het 1 en ander over: http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=1191

Dit is goeie info, merci!

Naar wat ik heb gehoord knallen ze aardig.. Ik heb zelf nog niet de kans gehad om ze te proberen,

thanx voor de info

-Luuk

Laatst bewerkt door een moderator:

Yoshimitsu

Registered User
Dit is goeie info, merci!

Naar wat ik heb gehoord knallen ze aardig.. Ik heb zelf nog niet de kans gehad om ze te proberen,

thanx voor de info

-Luuk

Geen probleem ;)
Maar das wel een erg lekkere prijs hoor, is bijna niks gewoon 3,50 !! goeie aankoop.
Zal ook wel een grote overdoos zijn ofnie, als het per 100 pakjes gaat?

luuk18

Registered User
Geen probleem ;)
Maar das wel een erg lekkere prijs hoor, is bijna niks gewoon 3,50 !! goeie aankoop.
Zal ook wel een grote overdoos zijn ofnie, als het per 100 pakjes gaat?

jah overdoos gaan per 100 pakjes ipv. 50, dus de overdozen zijn groter een zwaarder.. aangezien deze soort nitraat neit erg zwaar is, vind ik het geen probleem :)

-Luuk

Gerhard

Registered User
Ik heb zelf ook 2 doosjes van deze nitraten weten te bemachtigen, en ik moet zeggen dat ze best redelijk knallen.
Helaas geen vlam, maar opmerkelijk is wel dat op het moment dat het lontje brandt, er zo nu en dan groene vonken vanaf komen.
Gegroet....

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
net ook 1 gehoord en zeker voor zn geld( 5 euri per doosje) erg goed!!(bigg)

gr

lekkerlyp

Registered User
deze zijn 1,7 gram gaan niet harder als tt zachten huls
is lang
wel mooie kleur
goeie flits
knal is bagger
gepriegel met het lont

hadt ik vorig jaar ook 11 euro per pak heb ik er voor gegeven

remio

Registered User
ik heb geen idee welke jij bedoelt hoor..... gepriegel met lont?? is gewoon visco, en knal bagger? vind ze minimaal net zo goed gaan als een TT al dan niet harder.... en de kleur is mooi? welke kleur(con)

gr

lekkerlyp

Registered User
ik heb geen idee welke jij bedoelt hoor..... gepriegel met lont?? is gewoon visco, en knal bagger? vind ze minimaal net zo goed gaan als een TT al dan niet harder.... en de kleur is mooi? welke kleur(con)

gr
het lont was bij mij veelste klein.
moes hem de hele tijd uit crepa halen.
en bij mij zat er een vlam aan.
en ik vindt de knal niet minimaal zo goed als een tt.

martijnp

Registered User
ik ken ze ook ik ben er niet tevreden over we hebben er een paar afgestoken maar ze zijn mij het geld niet waard ( 5 eurie voor doosje) leg er een eurie bij en je hebt goede TT maar dat is mijn idee...

schoft

Registered User

Ik vind ze erg goed knallen. Volgens mij hebben de mensen die zeggen dat ze bagger zijn niet dezelfde als die de topicstarter bedoelt

Laatst bewerkt:

tha-pyromaniac

Registered User
Ik heb ze vorig jaar gehad, bij mij knalden ze best goed voor de prijs; €12,50 voor 20 van deze knallers.
Hadden helaas bij mij (niet allemaal) een erg onvoorspelbare knal en soms wel erg laat; best gevaarlijk als je denkt dat íe uit is...
Qua uiterlijk lijken ze wel op het soort nitraat wat ik dit jaar heb; van die nitraten met een kartonnen huls en een roze papiertje.

bommenengranate

Registered User
ik heb vaker vuurwerk uit letland gehad (soortgelijke tekst) wordt volgens mij gewoon in china gemaakt. thundertjes waren wel ok. Vlinders met zelfde tekst ook

Teletubbie

Registered User
img0768gw8.jpg

Het zijn redelijk goede nitraten, ik kocht ze voor 8 euro per karton en het viel me niet echt tegen. Ik had er minder van verwacht omdat ze het formaat hebben van een astronaut en er stond ook op: 2Klasse. Ik vind ze zeker niet veel onder doen van een TT, maar ze waren in elk geval beter dan de troep die ik vorig jaar had (Coloured Flowers)

Bovenaan