Thumping Thunder

markpuch

Registered User
ik heb 50euro wat zou ik aan knallers hiervan kopen iemand een aanraders lijstje bij zena? bijvoorbeeld 6pakken choeetbanger 15euro en voor de rest allemaal thumping thunders die nieuwe bij zena en 1pakje blackboys?
ik zoek harde knallers ongeveer net zo hard als 1.95gram tt blauwe crepe
of kan ik beter de thor thundercracker nemen dan de TT groene crepe
bedankt

mark vernooij

mr. kaboem

Registered User
ik heb 50euro wat zou ik aan knallers hiervan kopen iemand een aanraders lijstje bij zena? bijvoorbeeld 6pakken choeetbanger 15euro en voor de rest allemaal thumping thunders die nieuwe bij zena en 1pakje blackboys?
ik zoek harde knallers ongeveer net zo hard als 1.95gram tt blauwe crepe
of kan ik beter de thor thundercracker nemen dan de TT groene crepe
bedankt

mark vernooij

Ik denk dat je sowieso beter de thundercracker kan nemen en ik denk ook de spanish cracker c. Maar wat je zegt, dat die knal net zo hard moet zijn als de tt 1,95 met blauwer crepe, in belgie zijn eigenlijk nauwelijks nog zulke knallers verkrijgbaar. Ik denk dat alleen de choet banger en de spanish cracker c in de buurt komen. In welke hoeveelheden je wat neemt meot je zelf weten. maar ik zou neit echt voor blackboys gaan omdat die te duur zijn voor wat je terug krijgt ervoor. Ik hoop dat ik je geholpen heb

frank12345

Registered User
100 euro aan knallers liefst bij zena wil er wel meer dan 150 hebben wat kan ik het best nemen voor 100 euro?
ik wil een flinke knal en goeie kwaliteit!

strijker00001

Registered User
ik heb nog thumping thunders van 1,6 gr thuis liggen en heb er daarnet een afgestoken :nuts: was wel een flinke dreun er ging namelijk een autoalarm af :wacko:

Bovenaan