Thumping Thunder

vlinderb0m

Registered User
heb alweer paar nieuwe sloffen gehaald zonder kruit erover =)
en dat silverkruit komt uit 2 nitraten er staat toch 2 hulzen waren leeg
als ik aan de onderkant keek zag ik gewoon het lontje hangen (-__-)

DjTerence

Registered User
Dat waren dan waarschijnlijk geplette Nitraten :blink:
Iets verkeerd gegaan met de transport of iets dergelijks denk ik..
Dit zijn mijn nitraatjes, 15 pakjes Thumping Thunders met blauwe crépe 1,95 grams(echt aanradertje :blink1:)

Groet,

Terence.

jaimy

Registered User
hoi ik had een keer een doos vlinders en daar zat ook allemaal kruit door de doos als zowel erover heen. Ik stak deze af en op op het moment dat ik hem weggooide klapte deze! Gelukkig niet in de hand maar wel de telefoon kapot die zat in de binnenzak en een vresselijk tuut in de oren!
Dus bij deze raad ik je niet aan deze aan te steken want ik had toen gewoon vresselijk geluk gehad.

Gr

KruitFreak

Registered User
hoi ik had een keer een doos vlinders en daar zat ook allemaal kruit door de doos als zowel erover heen. Ik stak deze af en op op het moment dat ik hem weggooide klapte deze! Gelukkig niet in de hand maar wel de telefoon kapot die zat in de binnenzak en een vresselijk tuut in de oren!
Dus bij deze raad ik je niet aan deze aan te steken want ik had toen gewoon vresselijk geluk gehad.

Gr

Dit heeft toch niks met Thumping Thunders te maken??

DjTerence

Registered User
Dit heeft toch niks met Thumping Thunders te maken??

Ik denk dat jaimy probeert te zeggen dat hij bedoeld dat de Thumping Thunders met kruid er over heen voorzichtig moet afsteken, of gewoon helemaal niet.
Als je een stuk knalvuurwerk niet vertrouwd, kan je altijd een stuk visco er aan plakken voor de zekerheid.

DjTerence

Registered User
zou wel kunnen want ze waren wel plat trouwens mooie foto''s heb je daar =)

Dankje :amuse:
Kan jij anders ook een foto maken van jou Thumping Thunders?
Heb je dezelfde als ik?
Je hebt echt super veel Thumping Thunders.. Maar die met blauwe Crépe vind ik persoonlijk de beste en het betrouwbaarste.
Mooie vertraging+de bijbehorende vlam.
Zonder vlam geen nitraat :noworry:

Terence.

Dutchthug

Registered User
Ik vind de Thumping Thunders toch ieder jaar slechter worden kwa kwaliteit, vorig jaar was de knal een drama dit is dit jaar iets beter.

Ik heb 15 doosjes(waarvan er 5 zijn afgestoken:O)en ongeveer de helft van alle Thumping Thunders heeft wel iets, een deuk, kapotte eindstop ik had zelfs een pakje die helemaal paars was ipv blauw(inkt op bij original?)maarja wat wil je voor 5 euro per doosje.

De knal is goed te doen voor 5/7.50 euro per pakje, ik zou er zeker geen 10 euro voor betalen bij Original.

PS, haal het crepe papier weg gaat bij mij nogal vaak uit daardoor;)

Laatst bewerkt:

vlinderb0m

Registered User
laats had ik een thumping thunder afgestoken onder een brug maar toen ging die weer uit toen kwam er een hond aangelopen en toen kwam er een vlam uit en knalde die wat er met de hond is weet ik niet want ben snel weggefiets maar hoe kan het eigenlijk dat die thumping thunder uit gaat en ineens weer aanvliegt?

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
laats had ik een thumping thunder afgestoken onder een brug maar toen ging die weer uit toen kwam er een hond aangelopen en toen kwam er een vlam uit en knalde die wat er met de hond is weet ik niet want ben snel weggefiets maar hoe kan het eigenlijk dat die thumping thunder uit gaat en ineens weer aanvliegt?

Misschien dat er een knik in het lontje zat,en dat die daardoor even uitging maar wel bleef gloeien,en dat die een paar seconden later weer aanging.

mvg pyro023

-tom-

Registered User

Lekker ventje ben jij :mad:
Beter kijk je gewoon uit en zorg je dat er geen andere mensen en VOORAL geen dieren in de buurt zijn:mad:

zuen

Registered User

Sowieso erg raar dat je dat niet op een veilige plek doet. En als je dat ziet met die hond, dan ga je dat toch niet zo vertellen hier op het forum. Dat is vragen om negatieve reacties.

markpuch

Registered User
ik heb een vraag knald de 1.6gram tt groene crepe van zena net zo hard als de colour thunder nitraten van loots of harder?

alvast bedankt

mark

mr. kaboem

Registered User
ik heb een vraag knald de 1.6gram tt groene crepe van zena net zo hard als de colour thunder nitraten van loots of harder?

alvast bedankt

mark

Heej,

De 1,6 tt van zena gaat zeker zachter als de colour thunder van loots. Daarvan is en de huls harder en er zit meer kruit van ik denk ook nog betere kwaliteit in dus zou voor die gaan omdat die ook 10 euro per 20 kosten.

markpuch

Registered User
en de choeet banger gaat die harder als die colour thunder of kan ik beter de silver cracker nemen?
de choeet banger was toch de hardste legaal in belgie verkrijgbaren knaller en geld hiervoor nog steeds de actie bij zena 15euro voor 6 pakken?
volgens de cijfers van een paar paginas eerder gaat de silvercracker harder als de thumping thunder groenecrepe is dit zo?

bedankt

mark

KruitFreak

Registered User
en de choeet banger gaat die harder als die colour thunder of kan ik beter de silver cracker nemen?
de choeet banger was toch de hardste legaal in belgie verkrijgbaren knaller en geld hiervoor nog steeds de actie bij zena 15euro voor 6 pakken?
volgens de cijfers van een paar paginas eerder gaat de silvercracker harder als de thumping thunder groenecrepe is dit zo?

bedankt

mark

Nu ga je een beetje appels met peren vergelijken. Er zijn heel veel goede knallers verkrijgbaar maar iedereen heeft een eigen mening wat hij/zij het hardste vindt knallen.
Als je mijn mening wilt weten dan knalt de Choeet Banger harder dan de overige twee die jij noemt.

Nu weer ontopic naar de Thumping Thunder

mr. kaboem

Registered User
Ik heb ook ervaringmet de choet banger en ik denk dat hij ongeveer even hard is als de colour thunder. Als die actie van 6 pakken voor 15 euro nog geld zou ik voor de choet banger gaan en anders de colour thunder. Dat de silver cracker harder zou gaan als de tt 1,6 is zeker niet waar. Persoonlijk vind ik de silver crackers veel te duur voor het geld. Samengevat denk ik dus dat je het beste gewoon de choet banger of de colour thunder kunt nemen

Bovenaan