Thumping Thunder

Axle

Registered User
Weet niemand iets over de nitrate thunder van dit jaar bij alpeco? Zijn ze dit jaar weer goed, en met kvk? Zullen deze ook net zo hard knallen als TT's?

bedankt alvast,

axle

f_firework

Registered User
Dit zijn mijn thumping thunders, ik vind ze erg goed zit een mooie vlam aan en goede knal , maar voor €10 koop ik liever de zwarte doos nitraten voor 10€
1192966474.jpg

Sweet Laker

Registered User
Tja daar kan ik alleen maar pakjes van +/- 10 euro vinden, terwijl ik ze hier tegen de 6,50 kan krijgen..

waarom moeilijk doen om naar Belgie te gaan als je ze hier al voor 6,50 euro per doosje kan krijgen? Vind ik een prima prijs voor zo'n pakkie ne het scheelt een hoop reistijd en kosten.

Bobman

Registered User
Ik heb dit jaar ook TT's mijn maat had ze vorig jaar bij met oud en nieuw, ik vond ze zeker niet tegen vallen dus ook zelf maar even paar pakjes gehaald!!

verder heb ik bij loots nog 5 potten gekocht die net op de markt waren dus nog geen mooie kaft enzo alleen het effect staat erop, welk merk het is weet ik ook niet.

Gr Bobman

The Cigarman

Moderator
Medewerker
verder heb ik bij loots nog 5 potten gekocht die net op de markt waren dus nog geen mooie kaft enzo alleen het effect staat erop, welk merk het is weet ik ook niet.

Loots vertelde mij in augustus, dat het cakes waren, die net door de keuring waren.
Het was dezelfde importeur, die ook de Pyroboy collectie voert.

Maar zullen we weer ontopic gaan, want deze topic gaat over Thumping Thunders.

musketier

Registered User
=bavaria
Hoezo koop je liever de zwarte doos nitraat voor de zelfde prijs? Knalt deze dan een stuk minder?

Deze nitraat is top vanwege de knal en die vlam(die gewoon bij deze nitraat hoort) maar dat is mijn mening mischien ervaren mensen deze als K..T nitraat

bavaria

Registered User
Goede avond mensen!
Ik heb even een vraagje, mijn dealer zou eerst gewoon de Thumping Thunder met blauwe crep (2 gram) regelen. Dit gaat niet door maar er zijn wel vervangers voor in de plaats gekomen, Thumping Thunder met groenen crep, ja oke ik dacht ook dat zullen wel die van Orginal zijn maar dat zijn ze dus niet!

Ik krijg zelf nog meer informatie over maar misschien kunnen jullie mij wat eerder helpen. Ik dacht zelf aan de Thumping Thunder met groene crep (2gram met vlam) de 2006 versie van vorig jaar maar worden deze nog illegaal geproduceerd en verkocht in nederland? Het zijn geen restpartijen..
Ik zal veder nog wel meer informatie plaatsen zodra ik er meer over weet.

EDIT:
Ik heb een klein beetje nieuwe informatie: Ze hebben zoals ik al zei een groene crep papiertje en bij de stop een rode/roze crep papiertje er strak overheen net als een JCWT.

Misschien hebben jullie hier iets aan?

Foto's:

Aan de stop is een beetje mee gespeeld dus normaal zit het gewoon strak!

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
Ik heb de Thumping Thunder zonder beschrijving op de achterkant..
Die knallen erg goed.
Waar komen deze nitraten vandaan als ik vragen mag Nitraatfanaat?

Grtz. Terence :)

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
Sorry, had ik nog niet gelezen.
Vooraan zeg ik wel Thumping Thunder :)

@ Nitraatfreak ; Oh oke. Is dit de collectie nitaten met vlam of zonder vlam?

Bovenaan