Theo van Huet vuurwerkshop in Pannerden. [Veel fotos].

densta

Registered User
Afgelopen Dinsdag even naar de vuurwerkshop Theo van Huet in pannerden geweest om daar een paar foto's te maken van zijn shop.
Ruime winkel met ruimte genoeg voor de klanten. Zeer brede toonbank waar iedereen makkelijk en snel geholpen kan worden met goede advies.
Theo heeft hier 3 kluizen. 1 kluis voor de kartonnen cakes enz. 1 kluis voor de kanonslagen en klein spul. En 1 kluis waar alles zeer netjes uitgestald ligt op schappen en waar de bestellingen klaar gemaakt worden. Dit ziet er allemaal zeer netjes uit. Die laatste is een zeer mooie kluis waar men elkaar niet voor de voeten loopt.

Onder het genot van een bak koffie nog met Theo en Stefan over van alles en nog wat gepraat. Was zeer indrukwekkend allemaal.

Ook heb ik nog een aantal foto's gemaakt van de showroom.

Lesli
Royal fireworks
Rubro
Zena vuurwerk
Bonfireworks
En ook te verkrijgen carbid

De winkel.

theovanhuetvuurwerkshop.jpg

theovanhuetvuurwerkshop.jpg

De daylight cakes. (Screaming girls, Smoking beauty, Loving war en de Burning hart. Die eerste is geen daylight maar hoort wel bij de collectie, maar dat wisten jullie natuurlijk wel).

daylightcakes3.jpg

daylightcakes.jpg

daylightcakes1.jpg

daylightcakes2.jpg

daylight.jpg

daylight1.jpg

De zodiac collectie.

zodiaccollectie1.jpg

zodiaccollectie.jpg

De original pro box 1, 2 en 3.

originalzk.jpg

China by night en rollen.

chinaenmatten1.jpg

chinaenmatten.jpg

Royal class.

royalclasscollectie.jpg

Pyroshopper.

pyroshopper1.jpg

pyroshopper.jpg

Talk of the town.

talkoftown1.jpg

talkoftown.jpg

Klein spul voor de kids.

kleinspul1.jpg

kleinspul.jpg

Thunder kingdom.

thunderkingdom.jpg

Overige foto's pakketten, showroom en toonbank.

overig29.jpg

overig1.jpg

overig2e.jpg

overig3.jpg

overig4.jpg

overig5.jpg

overig6.jpg

overig7.jpg

overig8.jpg

overig9.jpg

overig11.jpg

overig12.jpg

overig13.jpg

overig14.jpg

overig15.jpg

overig17.jpg

overig18.jpg

overig19.jpg

overig20.jpg

overig21.jpg

overig23.jpg

overig24.jpg

overig25.jpg

overig26.jpg

overig27.jpg

overig28.jpg

Ik hoop dat jullie hebben genoten van de foto's. Het zijn er veel maar dan hebben jullie wat te bekijken.
Zeker de moeite waard om eens langs te gaan in deze winkel. In de regio zitten er zo'n 4 a 5 lesli dealers. Maar bij deze winkel is de collectie uitgebreid met Zena vuurwerk, Rubro, Royal fireworks, bonfireworks en natuurlijk de day light cakes.

De ZinkNL pijlen nu voor € 47,50

Website http://www.theovanhuetvuurwerk.nl/
https://www.vuurwerkplanet.nl/vuurwe.../default.aspx?

Gelieve de foto's niet gebruiken zonder toestemming.

Bedankt voor t kijken.

Dennis (densta).

Laatst bewerkt:

densta

Registered User
Re: Theo van Huet vuurwerkshop in Pannerden. [Veel foto].

Dank je wel. Was een leuke ervaring dit. Leuk gesprek gehad met Theo en de kluizen was indrukwekkend om te zien allemaal.

DioR

Registered User

Helemaal top!
Vorig jaar had ik de foto's in een ander topic gezet. Dit jaar viel mij vooral op dat de indeling van de shop was veranderd. Het kleine spul hing niet meer op de rechter muur enz.

Erg leuke shop, met nu last minute nog te koop de Zink NL Pijlen voor maar €47,50!!!

Tony

Administrator
Medewerker

Theo, een zeer bedreven vuurwerk verkoper die altijd bezig is om zijn collectie te verbeteren.
Hij vraag en krijgt ook altijd advies van diverse mensen op deze website. Een goede winkel om je spulletjes te kopen.

Bedankt voor de foto's!

densta

Registered User

En wat Dior al zei over de ZinkNL pijlen. Heb net mail terug gekregen van Theo en de ZinkNL pijlen voor € 47,50. Leuke actie weer erbij.

Moontan

Moderator
Medewerker

Deze winkel heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Dat is goed te zien op de foto,s.
Overzichtelijk, voldoende loopruimte, en wat een topcollectie,s
Bedankt voor de bijdrage en de foto,s

DioR

Registered User

Deze winkel heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Dat is goed te zien op de foto,s.
Overzichtelijk, voldoende loopruimte, en wat een topcollectie,s
Bedankt voor de bijdrage en de foto,s

En vergeet niet dat ik hier nog nooit langer dan 5 minuten heb gewacht voordat ik mijn bestelling mee kon nemen. De bestellingen zijn al ingepakt als je het komt ophalen. Het is een kwestie van je bon inleveren en een paar minuten later heb je je bestelling in een doos/tas op de balie staan.

Thuur

Registered User
Een goeie winkel met vakkundig personeel die plezier in hun werk hebben verdiend een goeie reclame!!

Ik ben vandaag bij een verkooppunt geweest die er de ballen verstand er niet van had.
Tevens werd mijn bestellling zo op de balie gegooid en werd er tegen mij gezegd fijne jaarwisseling, die persoon achter de balie was volgens mij niet blij dat hij moest werken. Ik was de enige die op dat moment in de winkel was, ik moest zelf maar mijn spullen maar controleren. Ik kreeg geen korting en niks gratis erbij. Dus zo kan het ook!!

elmo

FPM Moderator
Ben hier vandaag ook geweest.
Erg mooie winkel en vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Onder het genot van een bakkie koffie rustig de collectie bekeken,en een kijkje achter de schermen gehad.Daar is het net zo netjes voor elkaar als in de winkel zelf.
Pannerden lijkt aan de andere kant van de wereld maar het valt erg mee,van zowel Nijmegen(pont via Bemmel) en Arnhem is het in 15 a 20 minuten te rijden.

Dit is echt een toppertje onder de vuurwerkwinkels.

Bovenaan