The Moment

FPM ProductBOT

Registered User
1672_Wolff_Dynasty_Professional_The_Moment_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over The Moment[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1672[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]317,5 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

boozebelly

Registered User
Inderdaad een dooddoener die finale :sad:

Die combinatie van die rode kometen met die tails en die blauwe mine vind ik prachtig helder overkomen op film. Mooi sierlijk en mijn interesse was daar. En dan sluiten ze al die sierlijkheid af met een standaard crackling wolk(je)... Zonde.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Fantastische cake!
Zeer jammer van de finale idd, maar de tails zijn zo goed dat er op de operatietafel losse single-shots gemaakt van kunnen worden.

funkie x

Registered User
inderdaad jammer van de finale past totaal niet in deze cake zoals al gezegd is. de tail zijn daarintegen wel weer erg gaaf!
johan, dat zijn nette films, nieuwe camera gekocht?

PyroGuy

Registered User
Bedankt Funkie. Ik heb inderdaad een nieuwe camera gekocht. Het is nog even wennen, ik hoop dat ik er in de loop van tijd nog meer uit kan halen! Maar in ieder geval een vooruitgang wat mij betreft.

Michel_G

Zilveren Member
Echt genoten van deze cake gister! Geweldige tails, beste die ik tot nu toe in een blokje tegen ben gekomen. Tails hebben een superfelle rode comet bovenop en kwamen allemaal tot dezelfde hoogte (en dat was hoog!).

Crackling finale heeft echt niks in dit blokje te zoeken, maar alleen al voor de tails ga ik dit blok zeker nemen!

Laatst bewerkt:

Stefan Tetteroo

Registered User
Gewoon combineren met de Giant Festival van Rubro. Of effe die finale er uit knippen.

Supermooie tails die evengoed presteren als die van de Fuego.

Michel_G

Zilveren Member
@Stefan:

Vond hem inderdaad ook opvallend goed bijblijven bij de Fuego! Toch was de Fuego nog net 'effe' iets dikker voor mijn gevoel. Hardere en doffere klap (niet gek, want tube is ook wat groter diameter), tail was net fractie dikker en de mine was zeker stukje voller. Daarentegen vond ik de rode comet/tip van de moment weer net iets feller dan de groene tip van de Fuego. Hoogtes van beide tails kwamen dan wel weer sterk overeen.

Neemt niet weg dat als de tail van The Moment ook perfect mee zou kunnen als een volwaardige tail-singleshot!

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
geweldige cake, maar idd zoals de rest ook al zegt jammer van de finale :-( , maar hij zal er zeker komen dit jaar ! :)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Mooie cake! Tails comets en mines! Lekker hoor. Die finale......... Is al genoeg over gezegd..

Ghasper

Registered User
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de commentaren van iedereen. Toch zal ik er wel 1 bestellen omdat ik nou eenmaal van dit effect hou.
Puntje voor Wolff volgend jaar, laat de finale lekker weg en vervang deze door hetzelfde effect als de rest van de cake, wellicht met een andere kleur, blauw bijvoorbeeld met een rode mine eronder.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een van de nieuwkomers van Wolff die ik overweeg dit jaar aan te schaffen!!
De finale was niet nodig geweest of had misschien anders gekund.
Maar die tails jongens, prachtig. De prijs is ok. Voor een dergelijke cake hebben we eerder meer moeten betalen!!

Bovenaan