The 3rd Philippine International Pyromusical Competition:

RedBaron

Registered User
zo juist is de line up bekend gemaakt van het 3e Internationale pyromusical competitie van de Filipijnen. En in deze line-up zit een wonderbaarlijke verschijning:

• 11 februari: Zuid Korea - woori Fireworks Inc
  • 11 februari: Malta - Malta Fireworks Inc
  • 18 februari: Engeland - Smart Pyrotechnics Ltd
  • 18 februari: Spanje - Turis fireworks inc
  • 25 februari: Finland - Oy Pyroman finland Ltd
  • 25 februari: Portugal - Grupo Luso Pirotecnia
  • 3 Maart: China - Jinsheng Fireworks
  • 3 Maart: Nederland - Royal Fireworks
  • 10 Maart: Australie - Fireworkx Inc
  • 10 Maart: Canada - Fireworks Spectaculair
  • 17 Maart: Italie - Orzella Fireworks SRL
  • 17 Maart: Filipijnen - Platinum Fireworks Inc

Ik wist helemaal niet dat Royal zo veel ervaring al had in Pyromusicals ? Ik ben dus wel eens benieuwd ......

DsNL

Registered User
Je liet het me inderdaad even lezen, nou ik ben er wel van geschrokken!
Royal Fireworks die een pyromusical gaat schieten, naar mijn weten hebben ze nog nooit een pyromuscial geschoten en dan moeten ze het opnemen tegen Turis, Malta Fireworks.. nou succes dan maar?

Website van het festival:
http://www.pyrophilippines.com/

Laatst bewerkt:

RF JEROEN

Registered User
Lieve Lezers,

T is altijd jammer dat er zo moeilijk gecommuniceerd wordt in 28 verschillende soorten talen. En ja niet iedereen spreekt er Engels.

Deze post, openen van dit Topic hadden we liever zelf willen doen, echter helaas en t is ook niet erg.

We zullen jullie hiervan verder op de hoogte houden.
Inderdaad wij zullen mee strijden in de 3e vuurwerk competitie die in 2012 gehouden wordt in de Philipijnen.

Wij zijn 03-03-2012 aan de buurt. We zijn hier al met zn allen zo'n 2 a 3 maanden mee bezig. Muziek uitzoeken, thema's bedenken, dozen designen, effecten bij elkaar zoeken, kortom het juiste vuurwerk moet bij het juiste muziek stuk passen.

Helaas is het nog niet mogelijk om onze simmulatie hier te publiceren, wellicht doen we dat op n later tijdstip.

Op dit moment is de productie klaar en wordt alles naar de philipijnen verscheept.

Het kaliber wat er geschoten wordt is 3 tm 8 inch.

Als we meer inside informatie hebben zullen we dar hier kenbaar maken.

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

RedBaron

Registered User
Dan had je zelf eerder moeten posten Jeroen. want ik wist dit al een tijdje :tounge: hehehe. Maar heb besloten het pas te posten als dit officieel naar buiten zou worden gebracht, wel zo netjes dacht ik :)

hopelijk val je in de prijzen. maar de concurrentie is hoog zoals een Luso, Turis, Pyroman, Fireworks Spectaculair zijn niet bepaald kleintjes en weten met erg goede shows en zeer mooie en goed materiaal (soms uit eigen keuken zoals Luso) nogal eens een festival te winnen. Luso bijvoorbeeld heeft Nuits de Feu, Iginis brunensis en heel wat andere festivals gewonnen. Even goed, heel veel succes!

Laatst bewerkt:

cf-pyromaniac

Registered User
Het is hoe dan ook een eer voor royal dat ze daar mogen schieten!! eens keer moet eerste keer zijn dat een schiet bedrijf pyromusical gaat schieten.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Heel veel succes Royal Fireworks, ik hoop van harte dat NL wat kan laten zien daar in de fillipijnen! Voor NL! hehe!

DsNL

Registered User
Ik wens Royal Fireworks ook ontzettend veel succes hoor, ik hoop ook zeker dat ze 1e mogen worden!:happy:

@cf-pyromaniac:

Eens keer moet eerste keer zijn dat een schiet bedrijf pyromusical gaat schieten. Dat klopt helemaal, maar om nou direct een show als deze te doen, ik vind het riskant om te doen. Excuses als ik de negative Nancy hier ben, maar een goede pyromusical is toch een vak apart.

Jie

Registered User
Ik vind het mooi dat ze zich op dit podium, met deze topbedrijven, willen gaan bewijzen. En wat is het ergste wat er kan gebeuren? Geen 1e plaatst? Er zullen meer schieters zijn die dat niet gaan halen.

Good luck mannen!!!

PyroPlop32

Registered User
Stevige competitie ?

Ik vind beide shows eigenlijk niet zo heel goed.
bijvoorbeeld hoe er word geschoten op it's a pirate van Tiesto, dat is echt heel slecht.

tevens worden er soms erg matige bommen gebruikt.
gaan ze eerst taiwan shells met popping flowers schieten en komen er daarna scheve chinese peonies met matige kleuren achteraan.

De ghost shells van malta zijn dan wel weer speciaal, maar dat beeld word ook erg lang doorgeschoten.

ik verwacht dat een Turis en een Luso veel meer competitie zullen gaan bieden.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Als ik naar de shows kijk vind ik ze ook niet zo heel strak. Zitten wel hele mooie stukken in, maar overal valt het wel mee.

Ik heb de showsim van Royal Fireworks gezien en dat was veelbelovend. Als het ze lukt om alles volgens plan te laten verlopen hoeven ze echt geen laatste te worden!

smilli

FPM Filmer
Zet hem op Royal! Eindelijk een nederlands bedrijf in een internationale competitie, ben benieuw hoe ze gaan presteren tegenover de grote jongens.

Pyromaniac 1975

Registered User
Royal heeft hier de kans om zich(inter)nationaal op de kaart te zetten en dit zal men ook wel alles voor uit de kast trekken.
Ik heb het merendeel van de plannen mogen zien en ik moet zeggen dat als dit allemaal gaat zoals men wilt ze de schieters die ik nu heb gezien ruim voorbij gaan.
Maar laten we eerst maar eens kijken hoe het over een kleine 3 weken gaat verlopen.

bridge

Bronzen Member
Moet zeggen dat ik nog nooit een profshow heb gezien van Royal. Ook niet op film. Maar heel leuk dat er weer eens een Nederlands bedrijf meedoet op internationaal podium.

reflections

Registered User
I really hope that royal has prepared a very good show! They need it specially they are firing the same day with China (Biggest show last year)!

Vander

PyroPlop32

Registered User
wat een super gave shows!
die komen niet even voor de lol maar gaan 100% voor de winst !
heerlijke timing, lekkere muziek keuze en prachtige producten !

Ik vind het beide goede shows maar vind de show van Turis net een tikkeltje boeiender
en ze spelen iets meer met de timing naar mijn gevoel maar dat is misschien ook omdat ik dit niet had verwacht van ze.

Bovenaan