Thanks functie weer TERUG!

MrJoinT

Registered User
Re: Thanks functie uitgeschakeld!

Ik vind het verdwijnen van de thanks knop een verlies, ik was juist blij met de vele bedankjes, nu krijg ik hooguit 1 of 2 reactie`s. En dat snap ik ook wel, het is precies zoals Voix zegt, mensen gaan niet posten als ze niets nuttigs erover te melden hebben.

SrCl2

Registered User

Ik ben heel blij met deze beslissing, want het verwijderen van de "Thanks-mogelijkheid" komt de leesbaarheid van de diverse topics mijns inziens wel ten goede. Bovendien krijg je nu ook geen gezeur meer om bedankjes, da's ook mooi meegenomen...

Ik wil sowieso alle leden van het beheerdersteam een hart onder de riem steken, mede door hen is dit een prettig leesbaar forum waar ik regelmatig een kijkje kom nemen.

engrealat

Registered User

Zo maar een idee-tje....: Men kan de thanks-button pas aanklikken nadat men eerst in de desbetreffende treat een reactie heeft achtergelaten....?

Weet niet of dat mogelijk is want kwa pc´s ben ik als een gympie maar wie weet....

Thanks-button mag ook terug van mij, maar ik begrijp de reden ook wel dat hij nu foetsie is.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User

Leuk meegedacht jeroen, maar wat moet je met een thanx knop, als je toch al gereageerd hebt in een thread? :blink1:
Kan je net zo goed je bedankje al in je bericht verwerken.

Heb het een tijdje gevolgd, en ik moet zeggen dat er nu wel weer een stuk meer gereageerd word op filmpjes e.d.
Ik persoonlijk blijf een leuke reactie met dingen die je zijn opgevallen of evt een vraag erin toch een stuk leuker vinden dan een standaard thanx van een knoppie af....

GMP82

Zilveren Member

Een inhoudelijk bedankje is weliswaar leuker dan zo'n "vermelding", alleen blijkt het voor veel mensen toch een dempel (of men komt niet verder dan; "gaaf, bedankt voor het posten"), terwijl het met de thanks-knop vaak bedankjes regende.
Ik weet het niet, het had iets, die thanks-knop. Tis jammer dat mensen vaak de moeite niet nemen inhoudelijk te reageren, met of zonder thanks-knop.

Tony

Administrator
Medewerker

De THANKS functie is weer terug! Er is niks tot weinig veranderd nadat we hem weg hebben gehaald dus dan kan hij net zo goed weer terug zodat de mensen nog enig waardering krijgen voor hun posts!

magnolia

Registered User
ben ik wel heel blij mee .
want soms weet ik stom weg niet wat ik zeggen moet .
daarom gebruik ik dan in dat geval vaak de thanks knop

vincer

Registered User
Ook ik ben blij dat de thanks-button weer terug is, zodat je iemand snel even kan bedanken zonder enige moeite te doen. En mensen zoals Vavoom even een bedankje te geven, omdat deze er nog geen 1 had, omdat de tellers weer op nul staan, hehe.

Bovenaan