-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sydney Darling Harhour 29-11-2014 Christmas firework
Elke zaterdag is er in de haven van Darling Harbour (Sydney) een vuurwerkshow op kerstmuziek. Gisteren was de eerste van de 4 zaterdagen ( op kerstavond 24 dec is er een speciale show). Ik verwachte een 'kermis showtje' met wat cakes en candles, maar ze pakken hier goed uit! Zal kijken of ik volgende week met een normale videocamera kan filmen vanuit het publiek zodat de muziek er ook goed op staat. Enjoy: