Sweden Goteborgs FyrverkeriFabrik Shanghai Fireworks Festival 2011

Moontan

Moderator
Medewerker
Sweden Goteborgs FyrverkeriFabrik Shanghai Fireworks Festival 2011
Geüpload door reflectionsofearth op 22 feb 2012
Video reuploaded from infofireworks.com

Tony

Administrator
Medewerker
Leuke show om te zien maar als ik heel kritisch kijkt dan is dit geen hele goede show van Gotenborg zoals we gewend zijn. Er gaat behoorlijk wat mis qua timing, soms zijn er teveel effecten in de lucht en waar hij altijd uitblinkt met sneller en korte effecten mis ik dat hier.

Maar nogmaals, een gave show om te zien al is het maar om de product keuze.

bridge

Bronzen Member
Moet zeggen dat ik er ook niet echt over enthousiast kan zijn. We worden teveel verwend met japanse films de laatste tijd, waaarbij dit soort showtjes nogal verbleken.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wat me vooral stoort is altijd maar Abba. Leuk voor een keer, maar het komt werkelijk elke pyromusical terug die ze doen.
Er is zoveel meer muziek uit Zweden...

white thunder

Registered User
Ik ben dan wel geen grote kenner van de best wel grote groep bekende schieters,maar ik vond het ook niet een overweldigende show.Komen wel wat leuke bommen voorbij,maar qua themaas beetje allemaal op t zelfde vond overkomen.En dan het klapstuk de finale,die was wel overweldigend,maar eigenlijk wat overdreven in verhouding met de show zelf.Ik heb mooiere shows gezien,maar wil tog hierbij moontan weer bedanken voor t plaatsen.

RedBaron

Registered User
Wat me vooral stoort is altijd maar Abba. Leuk voor een keer, maar het komt werkelijk elke pyromusical terug die ze doen.
Er is zoveel meer muziek uit Zweden...

Ik ben het aan de ene kant met je eens. Maar dat komt denk ik ook omdat wij freaks zowat alle shows van Gotenborg bekijken. En dan komt er voor ons gevoel vaak Abba voorbij. toch verwacht het publiek Abba als ze een Gotenborg uit Zweden op het program zien. en dat is te merken zodra er een nummer van Abba wordt gebruikt in een show. Het publiek reageert daar altijd enthausiast op. En dat beseft Martin maar al te goed.

Wat de synchronisatie betreft. ik begreep van Martin dat hij niet zn eigen (europeese en eigen import) spullen van uit Zweden mee kon nemen. En dus min of meer beperkt was tot wat hij daar kon kopen.

Bovenaan