supermagnum

naat

Registered User
weet iemand of je de supermagnum ook in belgie kan kope?heb ze gekocht in italie maar dat was op reis.knallen ng redelijk ,maar vind ze hier niet

gantpoplin

Registered User
Hier op dit forum kun je rustig je foto's uploaden! Bovenaan staat van links naar rechts Home - Movies - Photos... Naar foto's gaan en dan gewoon je foto uploaden, de rest wijst zich van zelf. Als je foto eenmaal is geupload plaats je het in dit topic. Als je een bericht typt zie je boven het kader waarin je in typt allemaal icoontjes... houd je muis hierop stil en dan kies je het icoontje waarin de tekst verschijnt: "Insert Image" hierin plaats je de url waarin jou foto's staan. Dus je hebt je foto's geupload druk even op rechts dan op zo'n foto---> eigenschappen en dan de link die verschijtn even kopieren en plaatsen in het stukje wat verschijnt als je op insert image klikt;)

gantpoplin

Registered User
nee als je hem op fpm hebt geupload kun je het gewoon in je bericht toevoegen...misschien iets sneller gedaan en ook makkelijker;)

reuzenkind

Registered User
De kleinere versie hiervan, de normale magnum, verkochten ze vroeger bij Bex. Daarna nooit meer gezien. Ik vond de knal toen niet echt speciaal. Weet me nog wel de herinneren dat als je ze afstreek, de rook ervan heel scherp in je neus was. Sloeg ook op je luchtwegen. Niet te vergelijken met branden visco of afgestreken strijkers van tegenwoordig.

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik heb de gewone(widowmaker formaat) van erthbrand.
Die grote heb ik nooit gezien of van gehoord, lijkt wel een boller a die niet meer te koop zijn in belgie.

pyrofreak no1

Registered User
zien er wel wat dikker uit als een boller als je het mij vraagt.. volgens mij zijn deze nergens in Belgie verkrijgbaar.. maar ik kan het fout hebben uiteraard :w

naat

Registered User
ok thx was even om te weten,je hebt gelijk van die rookgeur,speciaal,de babymagnum en megamagnum zijn inderdaad niet zo speciaal maar deze is nog een mooie

larsk

Registered User
2 jaar geleden had ik die dingen.. Via via en wss uit italie..
dr staat gewoon magnum op toch en ze gaan idd best hard..
Maar ik hoorde toen dat ze uit italie kwamen.. dus kan best dat ze in belgie dr niet zijn.. en zo bijzonder vond ik ze ook weer niet! al gingen sommigen ongeveer even hard als mn nitraten (maar ja nitraten verschillen ook gigantisch he).
groeten

naat

Registered User
ok bedankt voor de info,wel je hebt denk ik 2 of 3soorten in die winkel hadden ze babymagnum,megamagnum en deze supermagnum ongeveer 10-12cm lang 2cm diameter

groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan