Super Vlinders

nitraatbom

Registered User
Ik heb een hele zooi van die nieuwe vlinders ingeslagen, ze heten big spanish crackers. Ze gaan harder dan timefuse en je voelt veel meer druk. Echt wel de beste supervlinder die ik heb gehad!

Wizz

Registered User
Heb je toevallig hier een foto van?

2.JPG

nickskuhh-hmd

Registered User
Thanks!
Nog harder dan de time-fuse, klinkt interesant(tong) .
En deze zitten ook per 10 in doos zie ik.
Hoeveel dozen in een karton weet iemand dit?
En wat is de prijzen koers per pakje ongeveer of is hier nog niks over bekent.
Zien er in ieder geval goed uit(bigg)

nitraatbom

Registered User
Prijs ligt er aan bij wie je het koopt, als je veel tussenhandelaren hebt betaal je ook een hogere prijs. Hier is de gemiddelde prijs 20 euro per pak van 10, maar ik heb ook gehoord dat in sommige plaatsen ze voor 25 euro worden verkocht.

Fcdh

Registered User
Karton gaan er 30 in.
Is idd maar net hoeveel tussenhandelaren ertussen zitten gemiddelde prijs is rond de 20 euro.
Goed spul al zeg ik het zelf. Buiten dat ze goed knallen zien ze er ook nog eens impressive uit en de harde zwarte doos is ook handig.

nitraatbom

Registered User
Heb er nu 3 getest, maar kon geen rondvliegend beton waarnemen. Echter, ik geef geen garantie dat het niet ZOU kunnen rondvliegen.

Pro Style

Registered User
Er zit weldegelijk beton in, het vliegt natuurlijk niet altijd rond, maar ik heb het vorig jaar wel een aantal keren meegemaakt.
Best gevaarlijk :p

Toroidh

Registered User
Iemand van AVP heeft de big spanish cracker (die in de zwarte doos) ontleedt en het flashkruit ervan nauwkeurig gewogen: 15 gram flash(bigg)

Zaliotuur

Registered User
Iemand van AVP heeft de big spanish cracker (die in de zwarte doos) ontleedt en het flashkruit ervan nauwkeurig gewogen: 15 gram flash(bigg)

Dan is ie niet al te zuinig op z'n vingers, ik zou iedereen die het niet uit professioneel oogpunt kan en mag ten zeerste afraden om met flash te werken. De kruithoeveelheid zegt trouwens niet alles, de kwaliteit van het poeder (hoe fijner hoe beter) heeft ook erg veel invloed op de verbrandingssnelheid en dus ook de knal.

Recklezz

Registered User
die supervlnders he? ik had 2 jaar geleden de geel,blauw,rode vlinders, en vorig jaar 10 st met bruin jasje en een spuit lont, ik vond ze allebei ergg wijs, maar ze zijn "legaal" niet meer te krijgen in belgie voor zo ver ik weet!

heeft iemand een tip voor me waar ik ze kan krijgen? anders moet ik weer hopen dat ik er via via via via aan kom voor veel te veel geld..

bedankt, groetjes bertt

P

poziloc

Guest
zijn niet legaal te krijgen.....hier op de site ook niet, waar handel ten strengste verboden is!

Big-Boss

Registered User
Nog even wat anders over vlinders

Ik heb ongeveer de zelfde alleen die witte doos..

OOk met visco erop...

Heeft iemand hier ervaring mee?

Foto=UV4M7LDG

Laatst bewerkt door een moderator:

Duveldg

Registered User
Ik heb in de tussentijd enkele super vlinders uit die zwarte doos getest. Ik vind dat deze een stuk meer druk met zich meebrengen dan de "op de leggen" vlinder. En de knal is ook harder.

Helaas kan ik niet meer vergelijken, heb namelijk geen "op de leggen" vlinder meer.

Het zijn in ieders geval heerlijke knallers. Zijn degelijk en wegen flink wat.

Bovenaan