Super Vlinders

Twista

Registered User
Sjonge jonge, wat een héérlijke knallers zijn dit! Dit moet gewoon niet ontbreken in iemandse collectie. De 405A Super Vlinder dan, beter dan BSC en zo´n assoklap. ±D

gunner1001

Registered User
heb er 20 afgestoken , en ik heb nergens last van gehad , behalve 1 bsc , die knalde en toen kreeg ik en me zus stukke beton tege me dijbeen :nuts:

da dee best wel zeer ja :p.

maar ik vind ook , je moet het niet in een volle straat afsteken , zoek je plekkie ervoor , en gooi ze een beetje achter een betonne paaltje ofsow , dan is er tog niks aan de hand ?

dit jaar gewoon weer 2 pakkies voor mij :p.

Richardus

Registered User
Ik hoop dit jaar weer aan de 405a te kunnen komen. Ik ben niet zo'n erge knalfreak, maar dat ene doosje beviel me uitstekend; wat een gruwelijk harde dreunen!! En goede kwaliteit qua uiterlijk, vertraging en consistentie van de knal. Perfect.
Maar ach, anders vin'k de 'gewone' Big Spanish Cracker ook wel goed, even wat erg hards voor extra erbij is wel ff leuk.

remio

Registered User
nobody nows. naar horen zeggen is dat toen veranderd om de kartonnen een beetje draagzamer te maken, dus lijkt mij dan dat ze dat nu zo houden.

vuurwerk14

Registered User
FireAndFuses supervlinder vallen onder heel zwaar vuurwerk. Dit mag dus ook niet meer verkocht worden in belgie. Je zult ze alleen vinden in het illegale circuit. De vinders waar jij het over hebt zijn de normale vlinders waar zobiezo minder dan 2 gram flash kruit in zit.

Bovenaan