Super Vlinders

remio

Registered User
Remio ik ben er zeer zeker van dat jij degene bedoelt die per 5 verpakt waren, de zo geheten NBSC (New Big Spanish Cracker, Big Spainish Cracker stond op het karton)

dr werd in de post voor mijn antwoord ook gevraagd naar de ervaring met de vlinders waarvan dr 5 op mekaar zitten, 2 rijen. dus snap je verbetering niet echt:unsure:

Minimized

Registered User
iemand al ervaring met de vlinders in een witte doos , waar er 2 rijen van 5 op elkaar liggen.
op de doosjes staat 405A spanish cracker
zitten met 30 in een karton , karton weegt 30 kg
ze zijn even dik als de big spanish cracker die in de zwarte doos zitten , alleen ze zijn iets langer.
ook zit er gewoon een visco lont aan.
ik zal morgen even een fotootje plaatsen (van karton en de vlinders zelf)

@Remio.
Je hebt me foto's gezien neem ik aan? Bananen bedoelt 2 rijen van 5, de ene rij op de andere rij...zodat er dus 10 in een doos zitten. Jij hebt het 100% zeker over de "NBSC" die per 5 verpakt zitten, die gaan inderdaad minder hard als de Big Spanish Cracker. Op AVP is de eerste reactie binnen van iemand die ze heeft vergeleken, net als dat ik dat net te horen kreeg van wat vrienden van me die ze ook hebben, dat ze nagenoeg even hard zijn. Wegen beiden ook rond de 91gr. I.i.g. bedoel ik dus dat jij je ervaring geeft over de per 5 verpakte supervlinder i.p.v. de per 10 (5x2 gestapeld) verpakte supervlinder :amuse:

@Flo-ris1
Bedankt, ben er ook wel trots op hoor :amuse:

Ontopic.

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
@Remio.
Je hebt me foto's gezien neem ik aan? Bananen bedoelt 2 rijen van 5, de ene rij op de andere rij...zodat er dus 10 in een doos zitten. Jij hebt het 100% zeker over de "NBSC" die per 5 verpakt zitten, die gaan inderdaad minder hard als de Big Spanish Cracker. Op AVP is de eerste reactie binnen van iemand die ze heeft vergeleken, net als dat ik dat net te horen kreeg van wat vrienden van me die ze ook hebben, dat ze nagenoeg even hard zijn. Wegen beiden ook rond de 91gr. I.i.g. bedoel ik dus dat jij je ervaring geeft over de per 5 verpakte supervlinder i.p.v. de per 10 (5x2 gestapeld) verpakte supervlinder :amuse:

@Flo-ris1
Bedankt, ben er ook wel trots op hoor :amuse:

Ontopic.

ikke nu snap:idea: helemaal gelijk heb je haha.

groetjes

flo-ris1

Registered User
oo oke ik had van iemand gehoord dat hij ze voorig jaar nog had maar dat zal dan wel bullshit zijn ofzo..

maar bedankt! dan weet ik het ook weer

Teletubbie

Registered User
Heel veel mensen noemen supervlinders ook gigavlinders, op youtube heb je dat ook vaak. Dan typ je: gigavlinders, en dan is 75% gewoon een supervlinder.

mortierfreak

Registered User
Heb deze ook ze gaan inderdaad gigantisch hard .
Vorig jaar degene gehad in de zwarte doos, alleen geloof ik dat deze nieuwe toch harder gaan.
En niet duur.

Gigavlinder!

Registered User
Ik ben zwaar opgelicht, mij is gezegt dat het ''Gigavlinders'' waren maar bleken de BCS'ers te zijn uit zwarte doos. Net eentje getest en de knal is perfect maar toch enigzins teleurgesteld dat het de BCS'ers zijn.

27,- betaalt voor 10 stuks
per stuk 3,- euro

Teletubbie

Registered User
Dat is inderdaad erg duur, ik denk dat ik voor de meeste wel spreek dat we van dat geld 2 dozen kunnen kopen. Hoeveel dozen heb je gekocht, en ken je die gozer goed?

pixy dixy

Registered User
Ik haal ze altijd door mekaar vlinders,giga,super,noem maar op.welke zijn dit precies voor vlinders.weet het ook niet meer,En wat zijn jullie bevindingen met deze.ze zitten in een zwarte doos..
PC110177.JPG

Son-T

Registered User
Vorig jaar waren de vlinders in een zwarte doos de Big Spanisch Crakers.
Dat waren van de vlindersoorten een van de hardste .
Je had ze geloof ik met time fuse en dit jaar zie ik ze op het net verschijnen met groene visco.
Heel veel dealers hebben geen verstand van vuurwerk en zullen de dingen dan ook noemen zoals hun denken dat het meest verkoopt.Vandaar al die benamingen die je al zoal voorbij ziet komen .

Bovenaan