Super nitraat?

Viber

Registered User
Maat van mij kwam laatst aanzetten met een TT die echt net zo groot is als een doodskopstrijker, wat is dit en zijn die overal te krijgen?

zink901

Registered User
Er bestaat inderdaad een grotere versie van de TT. Deze was vorig jaar enkel te krijgen onder de toonbank. Prijs was ongeveer 15 euro voor 5 stuks en de knal viel erg tegen.

RBA

Registered User
een maat van mij had er laatst ook een paar gekocht
5€ per stuk
de knal viel ook hier erg tegen .. maar ze zien er zo vet uit:p

Fierosanke

Registered User
Bedoelen jullie deze? Ik vind ze nogal aardig uitzien.

*** foto,s verkleinen aub****

Laatst bewerkt door een moderator:

Fierosanke

Registered User
ok, verkleinde foto:

vuurwerk0019lr.th.jpg

Op het laatst ertussenin staat een gewone Thumping Thunder.

Laatst bewerkt:

COREF!RE___HC__

Registered User
en dan Moet je ze dan vergeten ? nee toch
IK wil er wel nog eens een foto van zien , die foto die hier staat lijkt me toch te klein... dus bij deze...

Laatst bewerkt door een moderator:

piccolo

Registered User
De super TT is dus duidelijk niet zo hard als een supervlinder. Hij kwam amper in de buurt van de oude 2 grams TT die je toen der tijd ook kon kopen. Het was gewoon een smerige verkooptruc.

pyro023

Registered User
Hallo,ik heb er ook 2 weten te bemachtingen.
Hoe oud zijn ze dan?mijne zien er namelijk nog perfect uit integenstelling tot de doodskoppen en panzers van tegenwoordig.
Weet iemand waar deze toendertijd(voor 2000 dus)werden verkocht of zijn ze zo oud nog niet?

mgv pyro023

Sweet Laker

Registered User
Kan me niet voorstellen dat die dingen ooit zo hard als een supervlinder hebben geknald.

Als ze drie jaar oud zijn, lijkt het me niet dat die knal zoveel zachter is geworden. Afgelopen jaar heb ik ze af zien gaan en gingen zachter als de coloured flowers van afgelopen jaar.

D'r zijn ongetwijfeld betere knallers op de markt als deze dingen.

Sp@cem@n

Registered User
Knal is op zich redelijk hard maar niet voor wat ze kosten.
Een "op de leggen" vlinder knalt harder.
Heb dit jaar wel een pakje van 5 stuk er gratis bij gekregen, dan neem ik ze wel aan.

gilles

Registered User
de super tt's zijn te koop voor 12.50 euro de 5 stuks gaan iets zachter als de super vlinder,wat tegenvalt als je een giga vlinder of een cobra hebt afgestoken

Bovenaan