Super boller 2

weco1

Registered User
Ze knallen zeker, maar voor hun grootte knallen ze niet zo hard. En iedereen overdrijft een beetje (win), als je vb. mijn filmpje kijkt (een paar posts naar boven) zie je dat ze best aardig knallen.

grtz weco1

FireFreak_R

Registered User
Maar welk programma heb je er dan voor nodig om dat filmpje van jou te bekijken, want bij mij opent hij hem alleen goed in Adobe Photoshop... En dan krijg ik wel beeld, maar geen geluid.
Als ik hem in BSplayer ofzo wil afspelen dan zegt hij dat het een audio bestand is.

GigavlinderGiga

Registered User
Nee hoor, Ik heb vandaag ook gehaald. 1 uitgeprobeerd De grootste natuurlijk Maar dit was de moeite van het geld niet waard. Je hebt er maar 8 in een zo'n pakket en voor die prijs koop ik minimaal 200 rotjes die net zo hard knallen.

Misschien dat de kleinere harder knallen die heb ik nog niet geprobeerd maar dat lijkt me sterk. Inieder geval bestaan de grootste voor een groot deel uit klei de stoep zat al meteen onder van 1 ding.

freeek

Registered User
die grote dingen had ik ook gekocht ik al helemaal patse, stoer doen met deze dingen ik steek hem af en namen afstand en een plofje dat er uitkwam! echt stomme dingen.
ik heb er nog een paar ik bewaar ze maar, want ze zien er wel erg leuk uit:p

P

poziloc

Guest
Het schijnt dat het met het Duitse knalvuurwerk nog erger is gesteld dan het Nederlandse knalvuurwerk

f_firework

Registered User
deze dingen zien er heel gevaarlijk uit, maar de knal is echt bagger!
ik heb er nog een fotootje van, ik zet hem van de week er op.

polki

Registered User
Ergo: Alle Duitse Rotjes zijn waardeloos tegenwoordig. Of ze nu Böller A-B-C-D heten, ze knallen als een opgeblazen boterhamzakje met perforatiegaatjes.

is niet helemaal waar je had vroeger boller-A van weco volgens mij per 4 in een doosje en die knalde best redelijk
geen jumbo vlinder of iets dergelijks maar ik denk vergelijkbaar met een goede nitraat. weet alleen niet of die nog bestaan aangezien jij ook " tegenwoordig " zegt.

polki

Registered User
wel iets harder mischien maar ze komen zeker niet in de buurt van die ouwe jumbo s of fish-crackers
in de witte doosjes zonder al die tekeningen die je nu hebt

Bovenaan