sunsong high-life pijlen

boller A

Registered User
Iemand ervaring met deze pijlen ik heb ze gekocht bij helios vuurwerk.Zijn ze hetzelfde als die van weco? Post hier je ervaring.

boller A

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Kan je mischien een foto posten ?

Anthony
Ja als ik weet hoe dat moet.Ik weet niet hoe ik fotos moet posten ik ben al blij als ik ze op de computer krijg.Dus als iemand me kan vertellen hoe dat moet dan probeer ik wel een foto te posten.;(

deef0003

Registered User
boller A zei:
Ja als ik weet hoe dat moet.Ik weet niet hoe ik fotos moet posten ik ben al blij als ik ze op de computer krijg.Dus als iemand me kan vertellen hoe dat moet dan probeer ik wel een foto te posten.;(
al je de url van een foto hebt moet je kopieren en dan als je een berichtje typ zie je paar van die plaatjes dan moet je op dit plaatje drukken
insertimage.gif
en dan de url intypen en dan komt de foto hierzo in je bericht :w

Wizz

Registered User
ze hebben dezelfde namen als de weco's en van de weco's is het algemeen bekend dat ze in china worden gemaakt, dus zijn waarsch. hetzelfde.

Patrick

Registered User
Je zal er toch echt zelf een moeten uitproberen als je het wilt weten. Ze zijn immers pas sinds einde dit jaar te koop bij helios ;)

Sparkey

Registered User
Hier ook zo. Wist absoluut niet wat ik er van moest verwachten maar uiteindelijk toch een klein beetje tegengevallen. Er zaten vrij kleine boeketjes in, behalve 1 pijl die in de buurt van een Zink 910 kwam. (Chinees in slaap gevallen en 2x gevuld??)

Al met al erg vermakelijk maar niet spectaculair.

boller A

Registered User
boller A zei:
Deze pijlen waren niet slecht maar ik had me er misschien toch iets meer van voorgesteld.
Achter af bekeken had ik er grote verwachtingen van maar dat is vies tegengevallen.De pijlen gaan inderdaad erg hoog maar het boeket wat er van af komt is niet groter dan van een nederlandse pijl.Volgens mij zit in deze pijlen ook maar 30 gram vulling zo bedroevend zijn de effekten van deze pijl.Ik koop ze in elk geval niet meer en ik kan andere mensen aanraden ze ook niet te kopen.

Jungleboy

Registered User
deze pijlen vond ik vies tegenvallen. :r
ze hadden vorig jaar een mooie actie 2 zakken voor 20 euro en na oud en nieuw snap ik waarom zo goedkoop.
1 steeg op en kwam terug en een ander (ik weet niet of sommige mensen dat filmpje van me heeft gezien) steeg moeilijk op en knalde ongeveer 4 meter van de grond. Ik heb nog ergens die filmpjes staan, dan zal ik ze wel uploaden ;)

edit: hier de link van de slechte "High Life"
http://www.filelodge.com/files/hdd2/7264/Vuurwerk/Pijl Verkeerd.wmv

Laatst bewerkt:

boller A

Registered User
Jungleboy zei:
deze pijlen vond ik vies tegenvallen. :r
ze hadden vorig jaar een mooie actie 2 zakken voor 20 euro en na oud en nieuw snap ik waarom zo goedkoop.
1 steeg op en kwam terug en een ander (ik weet niet of sommige mensen dat filmpje van me heeft gezien) steeg moeilijk op en knalde ongeveer 4 meter van de grond. Ik heb nog ergens die filmpjes staan, dan zal ik ze wel uploaden ;)

edit: hier de link van de slechte "High Life"
http://www.filelodge.com/files/hdd2/7264/Vuurwerk/Pijl Verkeerd.wmv
Hmmm dat had ik niet bij mij gingen ze wel allemaal zonder problemen de lucht in.Maar ik vindt het effect wat er van af kwam magertjes.En ook ik had had redelijke hoge verwachtingen van deze pijlen.Dit jaar toch maar een ander pijlen pakket zien te scoren.

Jungleboy

Registered User
topleader zei:
het leek in het filmpje wel of dat ding bleef hangen op een of andere manier:S

Nee dat was hier niet het geval. Ik me oom en me broer zagen het al dat hij moeilijk weg wou dus we namen al meer afstand dan normaal. Het leek erop dat er geen druk op de motor stond.

Bovenaan